Vad tror ni, har ni några ideér..

ja som jag känner nu lutar det nog åt sv:n men om z1000 lyckas få mig att ändra mig så blir det imorgon då jag ska ta en provtur på en...

Man vet ju inte förrän man provat båda cyklarna...:) Hur tycker du att sv:n är? Hänger man på rad 4:orna eller blir man hängande en bit efter. :confused: Vet du om det gjorts några stora förändringar på ngn speciell årsmodell, som man ska tänka på innan inköp?

SV:n e skitkul.
Har haft det mesta o detta är första gången jag har samma cykel i två säsonger.
Rakt fram blir man ju såklart akterseglad,men det är ju inte det den är tänkt för,när det svänger kommer den ju till sin rätt.
Gillar åxå v-twin,kan sakna 14200 varv på en radfyra ibland,men det går snabbt över.
Jag har den så länge jag trivs med den,har inte tröttnat än,och det är ett gott betyg,iaf för min del.
Har ju såklart bytt till ett helsystem,och pc å lite smått å gott,så nu känns den kanon.
Provkör,och låt mig få höra vad du tyckte.

Ang olika årsmodeller,så kom ju SV1000 -03 och jag tror att den fick andra trottelhus till -04 och även till -06,men jag är inte säker på det.
Skiljer ett par hästar hit eller dit.
2005 kom den svarta ramen i alla fall.
Smaksak vilken man väljer,den går ju lika bra för det.

Last edited:
SV:n e skitkul.
Har haft det mesta o detta är första gången jag har samma cykel i två säsonger.
Rakt fram blir man ju såklart akterseglad,men det är ju inte det den är tänkt för,när det svänger kommer den ju till sin rätt.
Gillar åxå v-twin,kan sakna 14200 varv på en radfyra ibland,men det går snabbt över.
Jag har den så länge jag trivs med den,har inte tröttnat än,och det är ett gott betyg,iaf för min del.
Har ju såklart bytt till ett helsystem,och pc å lite smått å gott,så nu känns den kanon.
Provkör,och låt mig få höra vad du tyckte.

Ang olika årsmodeller,så kom ju SV1000 -03 och jag tror att den fick andra trottelhus till -04 och även till -06,men jag är inte säker på det.
Skiljer ett par hästar hit eller dit.
2005 kom den svarta ramen i alla fall.
Smaksak vilken man väljer,den går ju lika bra för det.

Tack för tipsen, mycket matnyttigt där.. Japp, nu ska jag ut på SV-jakt..Kan nästan inte vänta..

Huvudsaken att det finns lite krut i den så är jag nöjd. Ser fram att prova den på några slingriga vägar och se vad som händer :)

Ta det lugnt så kanske vi ses ngt ute på vägarna.:tummenupp

Fazer

Någon som har någon erfarenhet av yamaha fazer 1000? Kan det vara en skön hoj med lite krut i?:rolleyes:

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back