MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Går den sådär dåligt har det troligen med din inkörning att göra. Skiten har väll sotat igen, precis som en moped som man får ärva av sin gamla farfar...
Vet inte om hojen kan ta skada av det, men igensotade bilar och mopeder kurerar man i regel genom att köra skiten ur dom ett tag.
				
			Vet inte om hojen kan ta skada av det, men igensotade bilar och mopeder kurerar man i regel genom att köra skiten ur dom ett tag.
 
                     
 
		 
 
		 
 
		 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		
 får prata med pojkarna på superbike imorgon...kan de ha glömt huvudmunstycket? Ingen som kan testa min hoj innan, den finns i götet...
 får prata med pojkarna på superbike imorgon...kan de ha glömt huvudmunstycket? Ingen som kan testa min hoj innan, den finns i götet... 
 
		 
			 
 
		
 
 
		 Leffe här på forumet kör en portad 570(KTM520 med stroke å 540kit - 578?) som det är lagomt tryck i. Jag och han har ungefär samma toppfart på rakan på midlanda som är 900 meters nerförsbacke, nånstans runt 185-190 har vi där!
 Leffe här på forumet kör en portad 570(KTM520 med stroke å 540kit - 578?) som det är lagomt tryck i. Jag och han har ungefär samma toppfart på rakan på midlanda som är 900 meters nerförsbacke, nånstans runt 185-190 har vi där! 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    