vad toppar er 660?

Går den sådär dåligt har det troligen med din inkörning att göra. Skiten har väll sotat igen, precis som en moped som man får ärva av sin gamla farfar...

Vet inte om hojen kan ta skada av det, men igensotade bilar och mopeder kurerar man i regel genom att köra skiten ur dom ett tag.

Förstår inte ens att du kunnat köra runt på den i 1timme utan att fatta att det är generalknas!? 128 når man ju halvvägs på väg till lokala affären för att handla mjölk.
Får väl hoppas för din skull att den inte håller på att rasa ihop.

-PLM- skrev:
Förstår inte ens att du kunnat köra runt på den i 1timme utan att fatta att det är generalknas!? 128 når man ju halvvägs på väg till lokala affären för att handla mjölk.
Får väl hoppas för din skull att den inte håller på att rasa ihop.
Jag kanske fegar?? Men jag har inte som ni säger lätt att få upp den på tvåan...trean inte en chans.....

Mingves skrev:
Jag kanske fegar?? Men jag har inte som ni säger lätt att få upp den på tvåan...trean inte en chans.....

Ring Ragnar på Lelles innan du kör nåt mer.

Mingves skrev:

hehe, fan t.o.m min 640 kommer upp i 150+ utan ansträngning. Att gasa upp den på tvåan är heller inget problem.

En välinställd 660 ska skicka styret i hakan på tvåan. :D

/F

Jag har inte testat att toppa min än, men killen som hade den innan sa att den gjorde 185km/h ungefär.

Mingves skrev:

som sagts redan..ring o lämnain till dom som du köpte den av. kolla med dom så dom har avstrypt den.
du har ju garanti kvar..
gå den så kasst som du säger lär dom känna de direkt på en provkörning.

hehe lämna in

Mingves skrev:
Jag har varvat min till ca 128km/h, men sedan går den så segt att jag ger upp. Vad gör era?
Förressten, finns det något varvtalsstopp på 660n?

På 128km/h rycker man ju upp den på slangen i 4´an!? 185km/h har jag varit uppe i änsålänge enligt mätaren. Min är orginaldrevad men med Akrapovic helsystem. Du skämtar va? :lol

Malmö-motard skrev:
På 128km/h rycker man ju upp den på slangen i 4´an!? 185km/h har jag varit uppe i änsålänge enligt mätaren. Min är orginaldrevad men med Akrapovic helsystem. Du skämtar va? :lol
:( får prata med pojkarna på superbike imorgon...kan de ha glömt huvudmunstycket? Ingen som kan testa min hoj innan, den finns i götet...

Når enligt mätaren nästan 190 på sviestadsrakan och som mest har jag nått 200. Helt original är hojen BTW.

//jaG

Bifogat

• 200kmh.JPG
    200kmh.JPG
    30.7 KB · Visningar: 665
Zeb_Macahan skrev:
Når enligt mätaren nästan 190 på sviestadsrakan och som mest har jag nått 200. Helt original är hojen BTW.

//jaG
WTF, jag måste kolla upp detta!!!

Malmö-motard skrev:

Smäller din typ fyverkeri-mkt vid gasavslag?

Mingves skrev:
:( får prata med pojkarna på superbike imorgon...kan de ha glömt huvudmunstycket? Ingen som kan testa min hoj innan, den finns i götet...

går den som du säger behöver ingen prova...ska inte va så avstrypt...möjligen strypt..
ingen som kört en strypt o kan förklara hur en sån går?

ozeo skrev:
går den som du säger behöver ingen prova...ska inte va så avstrypt...möjligen strypt..
ingen som kört en strypt o kan förklara hur en sån går?

Detta kommer låta som en sägen, men en kompis har kört en och enligt utsago är hojen okörbar. Toppar lite över 100.

//jaG

Zeb_Macahan skrev:

//jaG
Du måste fått ett bra exemplar då :) Leffe här på forumet kör en portad 570(KTM520 med stroke å 540kit - 578?) som det är lagomt tryck i. Jag och han har ungefär samma toppfart på rakan på midlanda som är 900 meters nerförsbacke, nånstans runt 185-190 har vi där!

Den är garanterat inte strypt, felet är (ledsen om jag är hård) att du inte har en aning om hur man kör hoj tyvärr. I den ena tråden efter den andra har vi fått detta förklarat för oss på ett mer eller mindre tydligt sätt. Nu tycker du den är slö, för några veckor sen blev du livrädd och höll på att köra av vägen när du drog på lite. Sälj hojen, det är inte din grej....
BTW så toppar min 625:a 184km/h, låg exakt jämt med Tommy. Drar upp den på 3:an med koppling och slår runt fint på 1:an om man vill:)

min 640 som fortfarande är orginal toppar 175 km\h enligt mätaren...

vrid på handtaget på höger sida tills det inte går att vrida mer och håll den i det läget ett tag så ska du se att siffrorna blir bättre :tummenupp

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan