Jag tänkte regbesiktiga hojen så fort som möjligt efter importen då jag skall helförsäkra och vill få lite pengar OM den blir stulen. Inte kul annars. (inte kul iaf, men bättre.)
Det som jag vet måste åtgärdas är bakdäcket. Den andra grejen är drevpaketet, men om jag inte måste byta till besiktningen så tänkte jag vänta med bytet till vår då pengarna precis såhär efter importen blir springer iväg...
Så huvudfrågan är om SBP tittar på drevpaketets skick, sen undrar jag rent allmänt över vad man kollar på besiktningen. Skriv allt ni vet!
ps
http://w1.402.telia.com/~u40218178/fzr13.jpg
Bakre drev ser ut såhär. Hur akut är det?
-JAJAJA... Lite skit har ingen dött av.
Det som jag vet måste åtgärdas är bakdäcket. Den andra grejen är drevpaketet, men om jag inte måste byta till besiktningen så tänkte jag vänta med bytet till vår då pengarna precis såhär efter importen blir springer iväg...

Så huvudfrågan är om SBP tittar på drevpaketets skick, sen undrar jag rent allmänt över vad man kollar på besiktningen. Skriv allt ni vet!
ps
http://w1.402.telia.com/~u40218178/fzr13.jpg
Bakre drev ser ut såhär. Hur akut är det?
-JAJAJA... Lite skit har ingen dött av.
