Vad tar du i bänkpress??

..90 pannor för en 120kiloskille är ju inte så mycket medan 70kg för en 50kilos sparris är tungt...

Jag tog 1.5ggr min vikt förut. Det var tungt. Nu är jag klen och tjock och skulle ta betydligt mindre och det skulle fortfarande kännas tungt.

herrejösses fast med den bringan behöver han ju knappt böja på armarna :hihi 460kg är ju ändå rätt bra tungt.

mitt rekord är väl kanske 100kg

Bänk-press, är det samma sak som soff-lektyr? Jag kan beta hela DN:s söndagsbilaga plus sporten utan paus *sånt där mustaschigt självgott gubbfniss*

1.4ggr min vikt just nu.

Du tittar stark ut, spelar du bänkpress? :D

Har alltid hatat bänkpress. Det tiltar i hjärnbarken när jag läggar mig under den jävla skivstången. När jag tränade som hårdast för runt 6 år sedan tog jag 110kg men det skulle jag inte klara idag. Tycker jag borde klara massor för jag har tränat styrka i många år osv men bänk med skivstång klarar jag bara inte. :mad:

Eftersom jag alltid tränar ensam har jag inte vågat maxa i bänkpress. Jag kör 3x5 på 110 som mest. Jag väger 75 kg.

"tar i bänkpress!?"... jag vet inte vad det är för affär, däremot brukar jag ta godis från VIP... :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT