Vantskruv
Övning ger färdighet
Vad tänka på vid köp av denna bil med turbo? Den har gått 20000 mil och jag undrar om det finns någon som är tekniskt erfaren av denna bil och kan ge mig några tips. Känner för impulsköp idag! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UrbanTiger skrev:Så... helt fel ute var jag inte![]()
om du inte gör som jag och lånar ut din 900SET till en kompis ett par veckor, som glömmer att kolla oljan när han tankarSlurken skrev:annars håller motorn riktigt bra.
, och du får tillbaka bilen med ett skuret vevlager 

Sötnosen där, vad vill du ha för den?Anneli skrev:Tjöp min saab. 900S -90.![]()
Bergmark skrev:Sötnosen där, vad vill du ha för den?![]()
Bergmark skrev:Sötnosen där, vad vill du ha för den?![]()
RS "Alex" skrev:köp en t16 i stället
drömen 900 t16 aero
har själv varit i dom tankarna men samma som du kommer jag bara använda den på vintern... bättre med bakhjulsdrift eller roligare i alla fall
nu funderar jag på 240 tic men försöka få den att se org ut så man slipper bli kallad raggare 185 hk org å lätt å få mer
!ante skrev:drömmer om en 900 t8 aero eftersom att jag inte har råd med t16.
RS "Alex" skrev:är nog inget vidare köp... jävligt slöa om man gämför med en t16
Dee_cati skrev:Jämför du originalbilar mot varandra så är det inte så extrem skillnad. Jävligt slöa var att ta i. Jag hade en t8 "aero" special som var trimmad med bla trim60agg, värre box mm och den var duktigt pigg. Visst, en 16aero med samma trim hade dragit den iofs...
RS "Alex" skrev:2 av mina kompisar kör 900, ena en t8 den andra en t16
t8an står verkligen stilla
t16 motorn hade visst fått nytt agregat å större ic nu![]()
tryckspärr på 1.3 men slår upp till 1.6 först den matar som fan den, men org så va de som dag å natt mellan dom också
Dee_cati skrev:Ok, det kanske är en t8 med katalysator, det stryper ju en del på dessa bilar. Med tanke på vad effekten blir med bara en batteriböj så förstår man varför man ska custombygga systemet på dessa bilar för att få ut max-effekt.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |