Nordman
In speed we trust. G.R.S/08
Så länge det är ett kedjelås och kedjan inte är nitadLunkiz skrev:låter bra!![]()
men jobbigt o ta v kedjan? när man inte har verktyg?
är det absolut inga problem. Tar bara några minuter med en polygrip och en skruvmejsel som enda verktyg.Sedan ett tillägg.. Kedjan ska smörjas efter att man varit ute och kört. Då är nämligen kedjan varm och kedjevaxet tränger in bättre då.

