Vad skulle få en Superbike-hjälte att begå självmord?

Fy fan om det är sant...

Jag har kanske för stor tillit på mänskligheten så hoppas på något sätt att detta är en viral "smutskastning" vilket även betyder att dessa eventuella barn då inte blivit utsatta. Men allt man läser om dylikt gör att jag skäms för det "manliga släktet" samtidigt som det idag är "misstänkt" i folks ögon ifall en en man vill tex. jobba på dagis :huvet

Läs tråden för stötande skämt här på SH, eller Flashback så inser man att det är gott om sjuka människor ute i det fria.

Fy fan om det är sant...

Jag har kanske för stor tillit på mänskligheten så hoppas på något sätt att detta är en viral "smutskastning" vilket även betyder att dessa eventuella barn då inte blivit utsatta. Men allt man läser om dylikt gör att jag skäms för det "manliga släktet" samtidigt som det idag är "misstänkt" i folks ögon ifall en en man vill tex. jobba på dagis :huvet

Om det är som artiklarna anger fyra olika tillfällen så är det nog inga tveksamheter tyvärr. Sorgligt på många sätt.

Läs tråden för stötande skämt här på SH, eller Flashback så inser man att det är gott om sjuka människor ute i det fria.

Om man inte ser skillnaden på mörk humor och vedervärdiga brott kanske man inte heller bör vistas fritt bland folk. SR och SVT anställer dock gärna woke-personer.

Håller med, ofattbart att en sådan tråd plattsar på SH.

Titta inte på detta om ni är känsliga! :7peta :hihi
https://www.bing.com/videos/search?...0A834993879F56FEBF1A0A8&view=detail&FORM=VIRE

Hela filmen där ni kan gå in 1.00 och kolla om ni tillhör några av grupperna som kan bli upprörda! :tungan
https://www.bing.com/videos/search?...9F56FEBF1A0A834993879F56FEBF1A0A8&FORM=VDQVAP

Monty Pythons Life of Brian blev förbjuden i Norge. Sjuk humor: :fakta

Om man inte ser skillnaden på mörk humor och vedervärdiga brott kanske man inte heller bör vistas fritt bland folk. SR och SVT anställer dock gärna woke-personer.

Man kanske inte ska vistas bland folk men även om man är humorlös platsar man på SportHoj! :7peta :D :tummenupp :fakta

En av mina husgudar förklarar det bra här.

https://youtube.com/watch?v=rD5vR4Lm1mM

Håller med! Underbart! :tummenupp
Vi har några Sonia även här på SportHoj... :(
https://www.youtube.com/watch?v=rD5vR4Lm1mM

:felämne Det enda positiva är väl att han åkte fast...

Tråkiga nyheter, men vad i h-vete har det här med självmord att göra...?

Tråkiga nyheter, men vad i h-vete har det här med självmord att göra...?
Tja, det är inte helt ovanligt att män som faller mycket långt och mycket snabbt i social status tar sitt liv. Några spontanta exempel är Jeffrey Epstein, Benny Fredriksson, Aaron Hernandez – och såklart Adolf H. Svårt att tänka sig ett längre fall än från macho Superbike-mästare till ”child molester”.

Håller med, ofattbart att en sådan tråd plattsar på SH.
Alltså, sjuk, stötande och kolsvart humor innebär inte att personen ifråga är störd eller mentslsjuk. När ska ni tråkiga jävla hjon som typ skrattar åt ordvitsar och standup från 90talet eller vad fan ni skrattar åt fatta det? Själv gillar jag slapstick.

Alltså, sjuk, stötande och kolsvart humor innebär inte att personen ifråga är störd eller mentslsjuk. När ska ni tråkiga jävla hjon som typ skrattar åt ordvitsar och standup från 90talet eller vad fan ni skrattar åt fatta det? Själv gillar jag slapstick.

App, app, app nu måste du tänka på att dessa stackars trångsynta människor kan bli KreNGta! :7peta

https://www.youtube.com/watch?v=aczPDGC3f8U

Retorik är läran om talekonsten, såväl i teorin som i praktiken, och den utvecklades under antiken på 400-talet f.Kr. Den mest välkända definitionen kommer från Aristoteles som beskrev retoriken som "konsten att vad det än gäller finna det som är bäst ägnat att övertyga".

(ironi)

Bara nivån på inläggen från er som inte gillade mitt säger ju en del om er.
Många ömma tår tydligen bland de som har "humor"

Retorik är läran om talekonsten, såväl i teorin som i praktiken, och den utvecklades under antiken på 400-talet f.Kr. Den mest välkända definitionen kommer från Aristoteles som beskrev retoriken som "konsten att vad det än gäller finna det som är bäst ägnat att övertyga".

(ironi)
Ju äldre jag blir desto mer benägen blir jag att bara be folk dra åt helvete. Noll tålamod - Nolltolerans!

Bara nivån på inläggen från er som inte gillade mitt säger ju en del om er.
Många ömma tår tydligen bland de som har "humor"
Du kan också gurgla ditt eget piss istället för att sitta och bara vara sådär jävla präktigt förnämlig

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park