Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gladh skrev:Lika stor som andelen posörer, dösstraff på mc-stöld förespråkare, medborgargardessympatisörer och invandringsfientliga.
Sicken tur att det inte finns nån koppling där emellan.
Coola Ola skrev:Vafan? Är det bara jag som är kommunist på det här bygget?![]()
![]()
Chris Ash skrev:Jag skrev ingen aning, det brukar vara en lång beslutsvånda dagarna som föregår valen och den orkar jag bara med en gång var fjärde år.
Tyvärr finns inget ChrisAsh parti.
eus skrev:Ja efter alla dessa klipska inlägg om att rösta bort sossarna å allt vad det heter skulle det vara kul å se vilken grupp i samhället som sporthoj.com återspeglar.
Får jag gissa tror jag att det är merparten "blåa" röstare här inne.
Eftersom det här med MC är en dyr hobby.
Nisse Järnet skrev:Moderator?
Nyteknik skrev:Hade varit kul med en icke-manipulerad poll...
![]()
Nyteknik skrev:Någon som har en förklaring till varför det är så få socialdemokrater och så många moderater på sporthoj.com?
Övervikten (m) lär inte vara så stor ens på redaktionen för Sveriges Adelskalender...
Chris Ash skrev:Nädå, det kan nog stämma. Iaf att andelen moderater är så högt. I det område(valdistrikt) där jag för närvarande bor har moderaterna haft långt över 50% sen urminnes tider. Tror Danderyd var "värst" 2002 med över 70% röster på moderaterna.
Fast 6.5 % socialdemokrater låter väldigt lite.
Här i Jämtland hade de 9,8 % i förra valet. Otroligt att det kan va så stora regionala skillnader.Chris Ash skrev:Nädå, det kan nog stämma. Iaf att andelen moderater är så högt. I det område(valdistrikt) där jag för närvarande bor har moderaterna haft långt över 50% sen urminnes tider. Tror Danderyd var "värst" 2002 med över 70% röster på moderaterna.
eus skrev:Jag tror vi får se ett maktskifte nästa val, tyvärr mot det sämre
eus skrev:Jag tror vi får se ett maktskifte nästa val, tyvärr mot det sämre
Nyteknik skrev:.......... ett svenskt Hollywood så är det Stocksund...........
Stocksund har ju ett och annat kråkslott också.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |