Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mb skrev:Självklart är jag nixad, men det var inte det som var poängen![]()
mb skrev:Förresten Markus; du kanske tycker att vi ska privatisera nixlistan så man blir tvungen att betala för att bli kvitt merparten av säljarna?![]()
Shit pommfritt. Jag som trodde den finansierades av konsumentverket. Ok, den poängen bjuder jag påMarkus skrev:Den är redan privat...![]()
Markus vs mb 1-0
...den inte fungerar 100. Fast det har blivit bättre på sista tiden.Markus skrev:Och anledningen till att fortfarande "1000" telefonbolag skickar sin säljare att ringa dig är....?
mb skrev:...den inte fungerar 100. Fast det har blivit bättre på sista tiden. Notera att detta är pga en insats med offentliga medel.
Chrille skrev:Jovisst är det rimligtvis så. Det är okänt för mig om det finns i något regeleverk men i min branch är det sed att tacka nej till orealistiska bud. Men om tre offerter ligger i samma ände av skalan? Hur skulle en vårdgaranti funka i det läget när ett felaktig offert lett till kontrakt??
Eller ännu värre, de lägsta priset görs möjligt genom att man använder skit-utrustning. Det bör rimligtvis finnas budgetprylar inom sjukvård också.
Det har byggts hus av undermålig betong, det har sålts bilar som flamberar förararna vid bagatellartade olyckor och (om vi släpper nojan fri)det förkommer organtjuvar i världen. Varför skulle svensk sjukvård inte pressas att välja för billiga alternativ?
Sen är vi tillbaka där vi har varit förut. Åldringsvården i Sverige är bedrövlig och den direkta vanskötseln på vissa hem tror jag är det resultat av inkompetenta, giriga vårdföretag. Har jag fattat det fel?
Människan är inte tillräckligt god för att klara av att hantera hälsa som en handelsvara. Iaf int eom man tror på att alla ska ha samma rätt att vara friska.
Tysken skrev:Rösta? Det finns för närvarande inget parti som är värt dom minuterna jag kastar bort på att gå till vallokalen.
Edit: Oj, jag trodde det var en ny tråd![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|