Vad skall jag göra med mitt liv?

• Thread starter Thread starter M.
  • Start date Start date
Du drog ju in ett litet eftertraktat 400-kubiks japanskt samlarobjekt i en statlig stolpe också. Och mörsade in ett annat ägandes riskokeri i aktern på Mattias dito, (hojens akter tack och lov, det är jag som är gaylord här:mattias )

:tungan

Ja ja, man kan väl inte komma ihåg alla synder heller. :).. föresten den lilla påkörningen av Matttias räknas väl inte heller. Båda två satt ju kvar på hojarna efteråt.:tungan har man inte släppt styret så man man inte klotat.

400:an var den enda gatkraschen, så det så :mattias

Last edited:
Börja spela World Of Warcraft, finns inget mer adrenalinpumpande än en 18 timmars raid späckad med red bull o piroger.

Köp en bra kamera och börja forografera. Rätt roligt, inspirerande, och oftast säkert (beror på vad man fotar dock, ett kort objektiv och motorsport är spännande ;)

Har precis klotat med hoj nr 3 :huvet
eftersom jag är gift och har 2 st barn börjar det bli jävligt inpopulärt att jag kraschar hojar på löpande band, när jag kör så släpper alla hämningar och jag gasar över mina begränsningar så det är nog dags att lägga ner motorcykel körandet.
Men vad skall jag göra nu?
Fallskärmshoppning, klättring & dykning har jag redan hållit på med är det bara heroin kvar att syssla med? :va

Skippa allt vad snabba hojar heter och börja köra något som är gjort för att köras lugnt. Glidare, veteranhoj, 125:a mf. En hoj som är skön att köra i lugna farter och obekväm/omöjlig att köra fort med. Om MC körning bara handlar om fart och acceleration för dig så ignorera mitt inlägg och börja med frimärken eller dylikt.

Öldrickande min vän, det får de flesta att hålla sig från både hoj å bil. Förutom miffon som inte förstår bättre då, vilken du inte verkar vara en av. :tummenupp

Så Ta bil + kärra till die vaterland inhandla kopiösa mängder öl och sätt dig sedan på altan/balkong/annat alternativ släng på go musik å korka upp ;)

Öldrickande min vän, det får de flesta att hålla sig från både hoj å bil. Förutom miffon som inte förstår bättre då, vilken du inte verkar vara en av. :tummenupp

Så Ta bil + kärra till die vaterland inhandla kopiösa mängder öl och sätt dig sedan på altan/balkong/annat alternativ släng på go musik å korka upp ;)

I och med att det var i tyskland jag kraschade senaste hojen och jag fick åka bil hem så finns det redan ett rejält lager med öl hemma och den första för dagen är redan öppnad eftersom gräsmattan har fått sig en omgång :öl

I och med att det var i tyskland jag kraschade senaste hojen och jag fick åka bil hem så finns det redan ett rejält lager med öl hemma och den första för dagen är redan öppnad eftersom gräsmattan har fått sig en omgång :öl

Ahhh på så vis, lite halvpraktiskt...
Ja men gött! Kan inte ju inte klippagräs utan å ta sig en öl. :tummenupp

Problem solved :tummenupp

Beer, it can do anything! :dricka

Jag tränar varken något av det jag förespråkade nyss.
Fotot är taget från en liten show, ingen normal utstyrsel ;). Jag tröttnade på min vanliga avatar av Tails. :gnissla

Helt off topic men visst fan är det den bilden som Jörgen med la upp på facebook:va.

Om vi ska vara lite on topic med så tänk på barnen eller din fru när du vill ut och brassa satan kanske?:tummenupp

Att sluta åka hoj är nog inte lösning. Kör lite bana eller go-kart bana och försök lista dig till varför du klota. Om du redan gör det kan ju en motard vara lösningen. Blir tanten sur för att det kostar massa pengar eller har det gått illa så hon är orolig.

Min fru tycker det kostar för mycket så en lösning är att lära sig att skruva ihop hojen själv.

M. kom till oss på SMC och gå en kurs, på Lockarp (Knix) eller Ring Knutstorp (BKK & SHK). Då får du både en rolig & lärorik dag, det lovar jag dig - du kommer inte att ångra dig!! Klicka på länken i min sidfot för mer info.

Hittills för mig:
Frakturer på väg: 0
Frakturer i skogen (enduro): 1
Frakturer på bana: 10

Men visst, jag håller med dig till fullo egentligen! Bana är både säkrare och roligare! :fakta

Enduro är lösningen.
Visserligen blir det en del skador, men det brukar vara fingrar och annat skit.
Var annars kan man köra så nära gränsen för sin förmåga utan att riskera andras liv?
Dessutom för (relativt) småpengar.

Börja spela World Of Warcraft, finns inget mer adrenalinpumpande än en 18 timmars raid späckad med red bull o piroger.

Det är inte helt säkert heller! Folk har faktiskt dött av det med. För att inte tala om alla äktenskap det har spräckt. ;)

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...