Alter ego
Busgrabb
¯\_(ツ)_/¯
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett par pilsner innanför pannbenet och en sån här tråd livar upp kvällen litegrannär ni på allvar så jävla väck att ni inte uppfattar ett troll?
????????är ni på allvar så jävla väck att ni inte uppfattar ett troll?
Kung Fu eller liknande så du kan komma till själs med dig själv?
Eller thaiboxning alt MMA så får du pumpa adrelalin.
Edit: Träning överhuvudtaget producerar endorfiner.
när jag kör så släpper alla hämningar och jag gasar över mina begränsningar
...eller så drar du lärdom av dina misstag. Varför klotatade du? Kan du lära dig något av krascherna så blir de inte värdelösa.
Jag kraschade fyra ggr på bana och en gång på gata under en 12 måndersperiod för några år sedan. I det läget börjar man rannsaka sig själv. Så här kan det ju inte fortsätta. 'Vad måste jag ändra på för att kunna fortsätta åka hoj?' Blev frågan.
Själv insåg jag att krascha på gata är helt ohållbart. För mig själv har jag formulerat följande regel:
Kör på den väg du ser, inte på den väg du tror finns där bakom krönet, häcken eller bakom den skymda kurvan. Jag brukar tänka på ett citat av Dr. Bike när jag kör: "Det kan stå en skördetröska med motorstopp bakom varje skymd kurva" Det fantasibilden kyler ner gaslusten på rätt ställen när man kör har jag märkt. Ser man 20 meter asfalt, så måste man kunna stanna hojen på 20 meter. Basta.
Peppar peppar ta i trä, men med denna regel 'Herre Jösses'- situationerna nästan helt försvunnit.
Du drog ju in ett litet eftertraktat 400-kubiks japanskt samlarobjekt i en statlig stolpe också. Och mörsade in ett annat ägandes riskokeri i aktern på Mattias dito, (hojens akter tack och lov, det är jag som är gaylord här)
Tändkulebåt är skiten säger jag bara
![]()
Puttra runt i skärgården i hiskeliga 5 knop utan att vara helt säker på vad som döljer sig under ytan?!![]()
Jag brukar tänka på ett citat av Dr. Bike när jag kör: "Det kan stå en skördetröska med motorstopp bakom varje skymd kurva"
Puttra runt i skärgården i hiskeliga 5 knop utan att vara helt säker på vad som döljer sig under ytan?!![]()
@ TS> Om du känner att du saknar självkontroll och hämningar tror jag att det vore bra om du pratade med ett proffs (inom sjukvården) och inte köra hoj, bil eller något. Inget illa menat.
Varför får jag upp bilden av en gammal dålig Hong-Kong film i huvudet där folk går klädda i pyamas och låter som påkörda katter? OT; är det verkligen du på din avatar?
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |