Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.
Pillis skrev:
...den smällen får jag väl ta!! :)

Jag skall till Stockholm o kolla på K1 på lördag, men vi gör så här: Skicka en sjysst bild och ett erbjudande jag inte kan motstå så tar jag hand om dig i Göteborg på lördag, ok?

Annars är jag tillbaks på söndag eftermiddag, vi kan ta en kaffe.

Swedie skrev:
du lär ha många PM innan veckan är slut! Du borde inte bli ensam om du är öppen för att träffa desperata mc åkare.

Njae...desperata ragg är jag kanske inte så sugen på....? Är det d enda man kan få här??? :confused:

Pillis skrev:
Njae...desperata ragg är jag kanske inte så sugen på....? Är det d enda man kan få här??? :confused:

Nä, titta på mig, helt odesperat föreslår jag att jag skall åka till Sthlm och se stora anabolmänniskor slåss. Hur laidback som helst...

Pillis skrev:
Nä, jag överdrev nog. Finns nog vissa genuina människor här som inte söker endast ett ligg utan verkligt umgänge, som man senare får se vad det kan leda till, eller inte.

Du o jag lär iaf ses på banorna runtom sverige ändå... ifall du nu går på Rookie 1000 tävlingar eller du kanske håller dig till big boyzen :rolleyes: haha Fast var snäll mot mig, jag är agro på banan, av banan är jag en valp.

t-rex skrev:
Nä, titta på mig, helt odesperat föreslår jag att jag skall åka till Sthlm och se stora anabolmänniskor slåss. Hur laidback som helst...

D va väl inget förslag...det ÄR ju ett faktum att du ska dit juh... :D

Swedie skrev:
Nä, jag överdrev nog. Finns nog vissa genuina människor här som inte söker endast ett ligg utan verkligt umgänge, som man senare får se vad det kan leda till, eller inte.

Du o jag lär iaf ses på banorna runtom sverige ändå... ifall du nu går på Rookie 1000 tävlingar eller du kanske håller dig till big boyzen :rolleyes: haha Fast var snäll mot mig, jag är agro på banan, av banan är jag en valp.

Kommer nog mest hålla till på Falkenbergsbanan i år å kolla tävlingarna där så isf ses vi säkert på SM/SO i juni...polarna som tävlade i Nordic Superbike förra säsongen ska alla köra ERF istället va jag vet...inte lika kul å kolla på juh!!*suck*

Vart ska man hitta en kärring tills på lördag då´?

Stoppsladd skrev:
Är i Tyskland på lördag :fyllisar

Är du på färjan Göteborg --> Kiel på fredag eftermiddag då? Det är jag, men i tjänsten så det blir inget :fyllisar tyvärr.

Pillis skrev:
Kommer nog mest hålla till på Falkenbergsbanan i år å kolla tävlingarna där så isf ses vi säkert på SM/SO i juni...polarna som tävlade i Nordic Superbike förra säsongen ska alla köra ERF istället va jag vet...inte lika kul å kolla på juh!!*suck*
jamendåså, 12-13 juni körs det på falken :)

Men först ska du nog skaffa en hoj så du kan börja köra me grabbsen här på forumet! Sen kan du välja o vraka utefter hur de impar på dig med deras körförmåga och utstrålning. hoho =)

Lokke skrev:
Ååh! Alla dessa fantastiska förslag! Vilket ska man välja!?....öh. :rolleyes:

Är det enbart töntigt å barnsligt att köpa en liten nalle som håller ett stort hjärtan, :va

-Detta är ett klockrent alternativ. Man väljer olika beroende på vilken 14/2 i ordningen det nu råkar vara! Första härtasdag=nalle=kanon

:fyllisar

R2 skrev:
blommor vetefan hur det ska gå med, är ju lediga och tillsammans hela dagen, ....

Jo, skitbra! Blommogram när du VET att du är med henne & blombuketten kommer. Se förvånad ut, -
Öhh, vem kan skicka blommor till DIG DENNA DAG gumman?? Om hom skiter på sig är hon otrogen, men det kan bli riktigt bra när hon läser kortet å de e du!

:tummenupp

Någon med stenkoll bifogade en meny från en köttrestaurant.
Läste där att EN restaurant finns i Tyskland, men inte VAR i Tyskland. Ska jobba Onsdag -Söndag och har sällskap med mig dit!

Har Ni ort eller postnummer eller telefonnummer kanske ni kan få provsitta min retta! :banana

KAN JU HÄNDA ATT MAN FÅR GÖRA DET DÄR MED KORVEN,SÅ EN DUSCH TÄNKER JAG JU BÖRJA DAGEN MED.

edit:äta god mat och bara umgås med min lilla familj..inte slå på datorn:)

Funderar på att bjuda ut tjejen jag fallit för på middag på lördag om jag lyckas :) Alla hjärtans dag måste väl visa att det finns känslor åtminstånde från en sida?

Last edited:
ääh jag ska inte göra ett skvatt.

Bara kommersialismens sätt att tjäna ännu pengar på oss fattiga stackare :6surkart

.. lika spännande som halloween :tråkad

vilka då frågas?
Pillis skrev:
...polarna som tävlade i Nordic Superbike förra säsongen ska alla köra ERF istället va jag vet...inte lika kul å kolla på juh!!*suck*

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...