Vad ska min dotter heta....?

Testa Rebecca, jag gillar namn somär mer ovanliga än det som är populärt idag.

Ja, Aprilia har allt varit diskuterat här hemma....gillar det som 17...

Aimee Aprilia Victoria kan det nog få bli, Sambon ska tvunget ha med Victoria efter hennes mormor....

http://www.alltforforaldrar.se/svenskanamn/

Kanske en liten hjälp på traven?

Eller Gudrun efter Schyman....:rolleyes:

Kanonlänk...man tackar..... Schyman....rys....hon e nog bland det värsta i kvinnoväg jag vet....:D

Det finns ju en rad etablerade stureplansnamn som funkar på blondiner...

Ta inte nåt av dom!

Grattis!

Lovar å hålla mig väck från dem namnen....:D

Gixxra !

Dumb-ass!:yoparty

klart " coolast " namn hittills...:yoparty

Testa Rebecca, jag gillar namn somär mer ovanliga än det som är populärt idag.

Gillar oxå Rebecca.....fast jag har en kompis som heter det å min flickvän har av någon anledning uppfattat henne som det " stora " hotet.....:D

Annars e det en favorit, både hon å namnet...:tuttar

Glenn-berit.

Våran skall heta Stella (om det blir en sådan)

Glenn-berit e fan kanon....tänk prästen läsa upp det....:D fy fan va ball:tummenupp

men Stella e riktigt fint:tummenupp

Last edited:
Eftersom allt ska vara så förbannat unisex nu för tiden så tycker jag i jämställdhetens namn att hon ska heta.......Åke.

Denise är väldigt fint

Hah nursey är du tillbaka nu?:tummenupp

Japp..två veckor efter att jag hoppade sh av krashade typ allt i mitt liv (perfekt tajmat:näsblod :rolleyes: )...så jag tänkte..jag kan lika gärna svälja all stolthet jag har o sitta här o va bitter istället

Men hur kom Aimee in då?:va

De var jag som förslog det för min älskade lilla docka (min låtsasdotter) på Irland heter det.
Inte nog med att det är ett fint namn men flickan som heter det är underbar :) man skulle lägga upp ett kort men då skulle alla snuskgubbar bombardera min pmlåda. Jäntan är nu 16 år och vacker som en sommardag. Så det kan ju bara vara bra att döpa lillan till Aimee. Viktoria är jättevackert och Aprilia likaså :)
Hoppas du får igenom det för frugan. Lägg upp en bild vettja :)

Last edited:
Katie M är vackert:)

Annars döpte jag min dotter till Alva för att jag tycker att det är finast.

Min dotter (om jag får någon) ska heta Nova.
Det är ett fint namn på en tös. Sen om det passar med Victoria vettetusan, men ändå. :)

Lillemor (jag tycker att det är asgulligt..vet inte om jag skulle döpa MIN unge till det men tycker det är så sött)

Patent och Registreringsverket hade aldrig godkänt lillemor idag om det inte varit ett namn sen tidigare sa de i en intervju - alltså fattas besluten personligen efter den personens tyckande.
Normalt? Nej.

Cloetta, Margarin, Vagina, Åsa... Jag det finns ju fullt av namn att välja mellan.

Back