Vad ska man tro?

Kocken

shit fan va knas!
Gick med
2 Oct 2004
Ort
uppsala
Hoj
daytona
Som sagt vad ska man tro när man får såna här mail på annonsen man satt ut på blocket:confused:

Hej!
Jag bara älskar killar som kör hoj, kan jag inte
få komma o titta på när du kör på bakhjulet. Om du
kan förstås, men det tror jag, ni som kör sådana
motarder brukar ju vara lite galna tihi tihi...
tycker det är såååå sexigt med grabbar i skinnstä!
Jag bor i gamlis, du kanske kan komma förbi och
visa den? Vore jättesnällt av dig isåfall, får
loss pengar i slutet av veckan.

Mvh Tatiana
 
Kocken skrev:
2475688 Som sagt vad ska man tro när man får såna här mail på annonsen man satt ut på blocket:confused:

Hej!
Jag bara älskar killar som kör hoj, kan jag inte
få komma o titta på när du kör på bakhjulet. Om du
kan förstås, men det tror jag, ni som kör sådana
motarder brukar ju vara lite galna tihi tihi...
tycker det är såååå sexigt med grabbar i skinnstä!
Jag bor i gamlis, du kanske kan komma förbi och
visa den? Vore jättesnällt av dig isåfall, får
loss pengar i slutet av veckan.

Mvh Tatiana

Skit, jag måste köpa en motard som jag kan sälja :tuttar :yoparty
 
Äh...är förmodligen ett gäng finniga 16-åriga pojkar som försöker locka dit dig & sedan klubba ner dig så de kan ta din hoj! :näsblod
 
Kocken skrev:
2475688 Som sagt vad ska man tro när man får såna här mail på annonsen man satt ut på blocket:confused:

Hej!
Jag bara älskar killar som kör hoj, kan jag inte
få komma o titta på när du kör på bakhjulet. Om du
kan förstås, men det tror jag, ni som kör sådana
motarder brukar ju vara lite galna tihi tihi...
tycker det är såååå sexigt med grabbar i skinnstä!
Jag bor i gamlis, du kanske kan komma förbi och
visa den? Vore jättesnällt av dig isåfall, får
loss pengar i slutet av veckan.

Mvh Tatiana
be henne skicka bild och överväg!
 
Kocken skrev:
2475688 Som sagt vad ska man tro när man får såna här mail på annonsen man satt ut på blocket:confused:

Hej!
Jag bara älskar killar som kör hoj, kan jag inte
få komma o titta på när du kör på bakhjulet. Om du
kan förstås, men det tror jag, ni som kör sådana
motarder brukar ju vara lite galna tihi tihi...
tycker det är såååå sexigt med grabbar i skinnstä!
Jag bor i gamlis, du kanske kan komma förbi och
visa den? Vore jättesnällt av dig isåfall, får
loss pengar i slutet av veckan.

Mvh Tatiana


En vild gissning Titiana also know as din polare Björn eller peter eller...! :rofl
 
Kocken skrev:
2475688 Som sagt vad ska man tro när man får såna här mail på annonsen man satt ut på blocket:confused:

Hej!
Jag bara älskar killar som kör hoj, kan jag inte
få komma o titta på när du kör på bakhjulet. Om du
kan förstås, men det tror jag, ni som kör sådana
motarder brukar ju vara lite galna tihi tihi...
tycker det är såååå sexigt med grabbar i skinnstä!
Jag bor i gamlis, du kanske kan komma förbi och
visa den? Vore jättesnällt av dig isåfall, får
loss pengar i slutet av veckan.

Mvh Tatiana

Helt uppenbart nån som förmodligen känner dig och vill skoja med dig, får det intrycket..
 
Med tanke på vilken lunarvarning det var på forumet i somras så är det ju inte omöjligt att det är seriöst hehe.
Men skulle råda dig att ta med några polare om du bestämmer dig för att åka till "gamlis" ifall det är stöldförsök på gång!
 
Tar inte en som heter Tatiana (och skriver "tihi" "sååå sexigt" och "får loss pengar i veckan") på allvar. Hade det varit en seriös köpare så hade hon ringt inte mailat (skrev i annonsen "ring maila ej") men förvånansvärt många skiter i det och mailar ändå. Har fått många förslag om byte.:va
 
Hehe. Det här mailet fick jag på min annons:

"Hej kompis! jag skulle vilka köpa din
skuttibangbang moped, är den lika risig som den
ser ut eller är den värre? jag vill komma och
provköra den, tänkte ja kunde ta med min kompis
Ali så får vi köra skiten ur den å se så den
funkar! okej?

//Ashmed Alibabba" :tomten
 
enchanter skrev:
2479994 Helt uppenbart nån som förmodligen känner dig och vill skoja med dig, får det intrycket..
Hehe sen står dom där o skrattar o pekar när han försöker köra förbi på slangen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top