Som sagt vad ska man tro när man får såna här mail på annonsen man satt ut på blocket
Hej!
Jag bara älskar killar som kör hoj, kan jag inte
få komma o titta på när du kör på bakhjulet. Om du
kan förstås, men det tror jag, ni som kör sådana
motarder brukar ju vara lite galna tihi tihi...
tycker det är såååå sexigt med grabbar i skinnstä!
Jag bor i gamlis, du kanske kan komma förbi och
visa den? Vore jättesnällt av dig isåfall, får
loss pengar i slutet av veckan.
Mvh Tatiana
Hej!
Jag bara älskar killar som kör hoj, kan jag inte
få komma o titta på när du kör på bakhjulet. Om du
kan förstås, men det tror jag, ni som kör sådana
motarder brukar ju vara lite galna tihi tihi...
tycker det är såååå sexigt med grabbar i skinnstä!
Jag bor i gamlis, du kanske kan komma förbi och
visa den? Vore jättesnällt av dig isåfall, får
loss pengar i slutet av veckan.
Mvh Tatiana






