Martin
Don't call it a comeback
Proletären?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den är väldigt objektiv om inte annatUrbanTiger skrev:Den är stabil![]()
abstruse skrev:Café och Slitz är precis lika kass. Händer att man köper något nummer och blir alltid lika besviken efteråt. Visst, för ynglingar runt 18 är det säkert en kanontidning. Vill man se nakna fruntimmer är det emellertid mycket mer givande att ge sig ut på krogen.
Vill man ha en schysst livsstilstidning utan nakna fjortisar så rekommenderas Plaza.
Fighter - helt ok om man är kampsportsintresserad, men kan bli mycket bättre.
Card Player Magazine, om man är intresserad av poker, etc.
Bike har jag prenumererat på i omgångar och ALDRIG mer, säger jag bara. Fruktansvärt dåliga reportage, blir sämre för varje år som går.
Villee skrev:Hur är Plaza då, läst Plaza interiör lite och några Plaza nr och kommer få några gratis ex. av Plaza interiör så får se vad man tycker.
Villee skrev:Men är inte Plaza lite mer för folk runt 30?
Dee_cati skrev:Slitz är bättre än cafe tycker jag iaf, cafe har så jävla mycket reklam med i sin blaska och sen gillar jag slitz upplägg mycket mer. Men playboy är bäst av alla herrtidningar, den läser du inte ut på en timme som du gör med slitz, cafe, moore osv. Förresten så har Moore slagit rätt stort, bara funnits i ett år men jag gillar den lika mycket som slitz, kanske för att den är lite av en copycat....
Men satsa på playboy om du inte stör dig att läsa på engelska, klart den bästa tidningen som skriver mycket vettiga reportage och reklamen där är schysst. Sen finns det ju alltid annat med också.....

abstruse skrev:Plaza skrev jag, inte Plaza interiör. Det är två skilda tidningar, även om det finns med interiör i Plaza också.
Tack för den...

Thundercat skrev:Vad hände med den svenska upplagan av Playboy?![]()

Villee skrev:Hehe jo vet, men antar att det är samma förläggare och ungefär samma typ av människor som skriver.
abstruse skrev:Plaza Interiör handlar enbart om interiör och design, det gör inte Plaza, bara.
Goodstuff skrev:För de som gillar racing gäller Motorcycle Racer. GRYMT seriös tidning även om det är lite mycket BSB och engelska förare.

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|