Vad ska man ha för fighter?

DR-Zätare skrev:
2667447 Den finns mig veterligen bara i kolfiber utan hål för lyse som originaltillbehör, tror inte den finns i plast tyvärr.

Kolfiber gör i och för sig allt annat än ont men det är ju synd att det är så dyrt... Vore det inte dyrt kanske det inte skulle lika läckert i och för sig.

Mmm det är jhu det! Men det suraste med kolfiber mansken tycker jag är att hålen för mätarna inte är skurna. Varv är väll skuren men inte så att instrument räcknaren får plats som det ser ut på bilderna iaf! då måste man jhu beställa till kolfiberpanelen också! :huvet
Blir en massa pengar om man nu inte kan få tag på allt i plast eller så? Borde jhu finnas eller?

JOFA skrev:
2667718 Mmm det är jhu det! Men det suraste med kolfiber mansken tycker jag är att hålen för mätarna inte är skurna. Varv är väll skuren men inte så att instrument räcknaren får plats som det ser ut på bilderna iaf! då måste man jhu beställa till kolfiberpanelen också! :huvet
Blir en massa pengar om man nu inte kan få tag på allt i plast eller så? Borde jhu finnas eller?

Det kanske är enklare att köpa en vanlig mask och plasta igen hålet för lyset?

DR-Zätare skrev:
2668874 Det kanske är enklare att köpa en vanlig mask och plasta igen hålet för lyset?

Mmm kanske men frågan är jhu bara hur bra det blir men man kan jhu prova.
Jobbar jhu med plast på dagarna så man får väll ta sej tid till det isf.
Borde jhu finnas kraschade sd som man kan köpa från kanske.
Frågan är jhu bara hur dyrt det skulle vara med kolfiber om det är värt det.
Vill jhu som sagt även ha för sadeln också.

JOFA skrev:
2669399 Mmm kanske men frågan är jhu bara hur bra det blir men man kan jhu prova.
Jobbar jhu med plast på dagarna så man får väll ta sej tid till det isf.
Borde jhu finnas kraschade sd som man kan köpa från kanske.
Frågan är jhu bara hur dyrt det skulle vara med kolfiber om det är värt det.
Vill jhu som sagt även ha för sadeln också.

3500:- ungefär kostar väl lyktmasken i kolfiber?

Är du riktigt vågad kan du ju plasta igen den kåpan som sitter på hojen du köper, du blir kostnaden 0:- för kåpan.

DR-Zätare skrev:
2669931 3500:- ungefär kostar väl lyktmasken i kolfiber?

Är du riktigt vågad kan du ju plasta igen den kåpan som sitter på hojen du köper, du blir kostnaden 0:- för kåpan.

Mmm men alltid bra att ha kvar orginal!
Får väll leta på nån skrot när det blir dax.

JOFA skrev:
2670363 Mmm men alltid bra att ha kvar orginal!
Får väll leta på nån skrot när det blir dax.

Jag önskar verkligen att jag kunde jobba i plast också, jag skulle inte ha något emot att kunna plasta till lite detaljer och grejer till hojen på egen hand!

DR-Zätare skrev:
2670521 Jag önskar verkligen att jag kunde jobba i plast också, jag skulle inte ha något emot att kunna plasta till lite detaljer och grejer till hojen på egen hand!

Inte så svårt om du bara tar dej tid. fuderar just om man isf skulle plasta på svart och få det att lika kolfiber. Men man får som sagt se.
Undra om man isf skulle göra rör in så själva lysena kommer lägre in i masken eller inte.

sån här fighter ska du ha :)
honda 900rr

Bifogat

• DSC0055_3.jpg
    DSC0055_3.jpg
    122.3 KB · Visningar: 77
insaniac skrev:
2671146 sån här fighter ska du ha :)
honda 900rr

Jag måste erkänna att jag har lite svårt för det där avgasröret men smaken är ju som :arsele ...

Med en kortad vanlig slutburk eller Arrows MotoGP-replica slutburk för 1000RR hade den där varit snyggare i min mening.

DR-Zätare skrev:
2672884 Jag måste erkänna att jag har lite svårt för det där avgasröret men smaken är ju som :arsele ...

Med en kortad vanlig slutburk eller Arrows MotoGP-replica slutburk för 1000RR hade den där varit snyggare i min mening.

Mjooo men det det hörde jhu som till stuket på bågen. Var ändå cool :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...