Vad ska man göra när man blir gammal....

det jag ska göra är fan att fixa ett jobb, men verkar ju omöjligt ingen verkar vilja anställa en 20 åring...blir väl i värsta fall "back to school" då...

Miss_Orchidee skrev:
Ajfan, jag har tur då som har 2.... :)

mmm men det är för att du är så duktig så att du inte bor i Stockholm, även mer känt som medelålderns mecka....

Så, vad blir steget efter gymnasiet då, om du nu ska försöka hinna med allt du vill. Jag antar att du är medveten om att det tar ganska lång tid innan man kan ha eget företag och kunna leva på det, om du ens kan det en vacker dag.

Bikerbitch skrev:
Så, vad blir steget efter gymnasiet då, om du nu ska försöka hinna med allt du vill. Jag antar att du är medveten om att det tar ganska lång tid innan man kan ha eget företag och kunna leva på det, om du ens kan det en vacker dag.

Efter gymnasiet vet jag inte, tänkte sattsa på filminspelingen där....men det kanske blir nån hudterapeft utbildning. Ne det blri nog en bartender kurs på Malliorca om jag har råd....

Men hallå, hur fasen kan du glömma det här

Nummer 37, bli porrstjärna :banana.

Den borde du ha som nummer 1 iof, iom att du blir 18 så är det lagligt för dig att spela in sånt, eller för andra att spela in och publicera :)

Miss_Orchidee skrev:
Efter gymnasiet vet jag inte, tänkte sattsa på filminspelingen där....men det kanske blir nån hudterapeft utbildning. Ne det blri nog en bartender kurs på Malliorca om jag har råd....

Beslutsamhets ångest?????
Kasta tärning kan man göra.

Jag hade också drömmar när jag var ung... Det var då det. :(

Den första punkten på listan borde ha varit:
1. Vela mellan allt utom det som står på listan tills man upptäcker att man är 30+ och fortfarande inte hunnit till punkt 2...

Jag har ju IOFS tur, eftersom jag fortfarande fyller 28, men en vacker dag är det någon som upplyser mig om hur många gånger jag har fyllt 28...
(dom som bakar mina tårtor kan spritsa 28 med vänster hand förbundna ögon och ståendes på ett ben vid det här laget)

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet