Vad ska man göra med hojtjuvar

Hojtjuvar skall ha

• Antal röstningar
    0
Therudeboy skrev:
boot camp, soldater som skojar med kidsen och knäcker dom rejlät ibland :tummenupp Brukar synas på Ricki Lake ibland.

Frågan är om just Ricky Lakes metoder bör tillämpas inom svensk rättskipning. Det känns som att hennes idéer ger ordet "populistisk" en helt ny mening.

Klart alla vill stena de som snott just deras pärla men de som klotat halvförs lr trafikförs kan ju inte va utan alla goa hojtjuvar för skroten är för dyr å då får de ju lägga av med hojåkat.Tillfället gör inte bara tjuven utan även köparen.Å många såna finns det ju på tex det här forumet.Hahahahahahah!!!!!!!!!!!

oFFkeFF skrev:
Varför inte flytta dit då? Vi hade de straffen här hemma på 1500-talet också, men vetifan om folket då var så mycket ärligare då än nu..

Utan att ta ställning så var det väl så att på 1500-talet stal man för att överleva?
Idag stjäl man för att parasitera på andra.
En rejäl skillnad, tycker jag.

Vad är egentligen värst:

1. Sno en ersättbar motorcykel i metall och plast

2. Köra 200kph bland bilar och i dolda kurvor, eller på bakhjulet i tätbebyggt område och äventyra oersättbara människors liv?

Rent instinktivt klingar ju alt. 1 värst, men borde det inte vara alt. 2 om man tänker lite längre? Konstigt nog vill folk lyncha utövare av det förstnämda utan att blinka, medans utövare av alt. 2 hyllar som hjältar...

/Shag

Shaggy skrev:
Vad är egentligen värst:

1. Sno en ersättbar motorcykel i metall och plast

2. Köra 200kph bland bilar och i dolda kurvor, eller på bakhjulet i tätbebyggt område och äventyra oersättbara människors liv?

Rent instinktivt klingar ju alt. 1 värst, men borde det inte vara alt. 2 om man tänker lite längre? Konstigt nog vill folk lyncha utövare av det förstnämda utan att blinka, medans utövare av alt. 2 hyllar som hjältar...

/Shag
Wörd man :yoparty stölder dödar iaf ingen.

Kahobe skrev:
Utan att ta ställning så var det väl så att på 1500-talet stal man för att överleva?
Idag stjäl man för att parasitera på andra.
En rejäl skillnad, tycker jag.

Oavsett överlevnadsskäl eller inte, så är ju stöld ändå att "parasitera" på andra.

Gräv en grop och tryck ner dom där och pissa på dom...

Hatar när dom inte kan hålla fingrarna borta...

:kulspruta

För er som inte förstod att detta inlägg innehöll en viss grad av ironi, så klargör jag detta nu:
JAG VAR SMÅTT IRONISK!

RED_LiME skrev:
För er som inte förstod att detta inlägg innehöll en viss grad av ironi, så klargör jag detta nu:
JAG VAR SMÅTT IRONISK!
Nakcskåt är ju oxå ett ironisk Moppefucko [tm] ord, men man får se upp med ironi eftersom ironi är en komplicerad sak som inte alla begriper.

I övrigt anser jag att Kartago liksom Talismanien bör förintas :brinnerup

Poller visar tydligt att hojtjuvar skA hA NakcSkåt DiRReckt, lite märkligt att ni vill införa dödsstraff för stölder, ni har samma värderingar som man hade på 1500:a talet.

Det ögonblick som någon fingrar på våra prylar eller bara tanken på det gör oss till grottmänniskor (många aV oss) ... :D

GSXR1100R skrev:
Poller visar tydligt att hojtjuvar skA hA NakcSkåt DiRReckt, lite märkligt att ni vill införa dödsstraff för stölder, ni har samma värderingar som man hade på 1500:a talet.

Na asså, jag kryssade i det alternativet bara för att det fanns.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph