Vad ska jag köpa med från USA och sälja till er??

Donuts?
pink_sprinkled_donut.jpg

iPod är 30% billigare i Hongkong, oprutat. All elektronik är mycket billigare där också.

alla hojgrejjer e jäkla billiga.. även en hel del elektronik.. men med undantag för just ipods .. mac grejjer kostar lika överallt i princip.

Tja, om du köper nå elpryl så va säker på att den är CE märkt.
USA/europa/asien har olika frekvens på vårat elnät tror det är 60hz i usa och 40hz i Japan medans vi har 50Hz så va noga med det.
Annars bara lasta en pall full me däck, jag e ute efter pilot power fram och bak :D

Vad jag har hört ska det vara problem med yankeelands telefoner eftersom dom kör andra frekvenser än oss.

Något som verkligen skulle sälja grymt bra (hos mig) är Miami Dolphins-prylar.
Nu gick jag off topic och därför får jag stryk. Men de va väl tur att jag sa till om telefonerna? :)

PS. Sverige är väl en ganska begränsad marknad för NFL-prylar. Men jag ÄLSKAR Dolphins. :DDS.

Då älskar du säkert min äkta NFL Dan Marino 1995 matchtröja & matchboll som jag lade vantarna på vid ett besök på deras arena.:)

Som någon skrev... Ekolod har du lätt för att få tillbaka pengarna på. Men då måste du köpa fina modeller typ färgplottrar.

Likaså vill jag slå ett slag för kikarsikten! Leupold framförallt. Är riktigt billiga i USA och lätta att kränga i sverige sedan. Jag är intresserad av att köpa av dig om du åker över. Se till att packa det varsamt i en karton utan org. kartongen sedan när du ska igenom tullen bara.. "uses item". Så har du org. kartongen vid sidan om. Men repa för f-n inte optiken..då är det osäljbart sedan!!!

//KaliZ

Tell me about it. Jag köpte just ett Leupold VX-1 3-9x40 för 3150 kr på stan. Det siktet hade jag fått för $220 i New York på B&H Photo där jag och mina jobbarkompisar handlat massor med kameror genom åren = bra ställe. Tyvärr ingen kollega som skulle åka över förrän det är för sent (om en månad)...

Likaså vill jag slå ett slag för kikarsikten! Leupold framförallt. Är riktigt billiga i USA och lätta att kränga i sverige sedan.

En 454 Casull

The Dolphins were the worst team and fired Cam after one season. You poor poor man! Parcells cant turn that team around. Oh well, this was the season for the niners and they sucked!!!!! Have to wait for next year......Atleast I can get some sleep soon when the playoffs are over :)

Kan tänka mig någon av dessa :tuttar

Trevligt att se att här finns fler Dolphinsfans här :yoparty ... även om det inte gått så bra de senaste åren:näsblod

Bifogat

• Miami Cheerleaders2.JPG
    Miami Cheerleaders2.JPG
    75.4 KB · Visningar: 101
Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard