Vad ska jag köpa med från USA och sälja till er??

SMoto

på diet
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
ZX10 -08, Corvette C6, Audi A5
Tja!
Ska över till Florida snart. Ska ju shoppa massor till mig förstås men tänkte även ta med grejjer hem. Så man kan få igen lite $$.
Men vad ska man ta med som är lättsålt, litet och dyrt??
Powercammander, Laservarnare, hjälmar, ipod, you name it.....
Förslag???

finns så mycke men ett exempel e att kompisen var över pölen o handlade ett nytt Akrapovic helsystem till sin cbr1000 o pungade ut strax över 7000spänn så han sparade ju 10lök gentemot att handla de här så visst kan du få igen pengar genom att handla en del.

alla hojgrejjer e jäkla billiga.. även en hel del elektronik.. men med undantag för just ipods .. mac grejjer kostar lika överallt i princip.

Små grejor som är lätt att få plats med i resväskan. Powercommandrar är billiga där. Styrdämpare.

Dock är de modellspecifika, så se till att ha köpare klara redan innan du åker. :tummenupp

Helsystem är också billiga men tyvärr ganska stora. :gnissla

iPhones ska vara ganska lönsamma att ta hem.

Du kan gärna få köpa med ett par svarta Yamaha-orginal Bobbiner med "Tuning forks" loggan på sidorna. Finns ej att köpa i Sverige & beställer jag via nätet blir frakten oändligt mycket dyrare än vad de kostar. (ca 200kr).

Dessa får du ju plats i fickan med!:)

"Men vad ska man ta med som är lättsålt, litet och dyrt??"

Knark. Företrädelsevis rent kokain.

Köpte ett slip-on och kapglas där, dom gick jag förlust pa.

Köpte även ett ekolod för fiske, det gick jag plus pa.

Däck är väldigt billiga där men besvärliga att transportera hem.

Du behöver inte köpa nagot at mig eftersom, 1) jag har ingen hoj just nu, 2) jag aker själv till USA i början pa maj sa det jag behöver köper jag da....:tungan

Ett par handskar som inte finns att få tag i sverige!? Icon Merc Long, gröna. Kostar ca 80-90 dollar...

iPhones ska vara ganska lönsamma att ta hem.

Vad jag har hört ska det vara problem med yankeelands telefoner eftersom dom kör andra frekvenser än oss.

Något som verkligen skulle sälja grymt bra (hos mig) är Miami Dolphins-prylar.
Miami-Dolphins-Logo.gif

Nu gick jag off topic och därför får jag stryk. Men de va väl tur att jag sa till om telefonerna? :)

PS. Sverige är väl en ganska begränsad marknad för NFL-prylar. Men jag ÄLSKAR Dolphins. :DDS.

Last edited:
Nja de kör GSM 1900 och vi GSM 900 och GSM 1800. Dock funer de flesta bättre telefoner i alla nät. 3G har jag inte koll på men tror det är samma.

Du kan ju köpa större grejer med! Det är bara att skicka dom till dig själv! Ta upp beställning på tex akra-helsystem och skicka hem dom!

Hjälmar är billigt. Arais värsting ungefär 1/2 priset, funkar ju att ta som handbagage.

Powercommander till min Honda SP1, då köper jag den av dig, dock skall det inte vara samma pris som det är i Sverige ;)

usa

Kolla priset på Big Mac, kolla om det går att få som halvfabrikat.Kan gå att sälja på någon mc träff.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard