Vad ska jag önska mig i julklapp?

Dnisse

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Z750 -07
SNÄLLA SPORTHOJJARE hjälp mig att komma på vad jag ska önska mig!
Det var bättre när man var liten, då kunde man ju önska sig massa saker. Men nu står det still för mig.
HJÄLP MIG!!!

/dennis

Pengar brukar jag alltid önska mej...

sen får man ju massa skit man inte vill ha....typ kalsonger,lakan å massa tråkigt skit... :kocko

det beror ju helt på hur mycket cash föräldrarna vill lägga ut...
jag har önskat mig följande

*28 tums tv
*dvd spelare
*cash :D
och lite annat

Sånt slipper jag. Har så stora skulder till pärona så nån julklapp har jag inte fått på år och dar :lol

Värre är det att komma på vad man ska köpa till tjejen.. Nån som har några ideér? :)

Cash är ju egentligen det bästa, men det är ta mig fan roligare att få nånting annat man vill ha :) För den som ger också..

Edholm skrev:
Sånt slipper jag. Har så stora skulder till pärona så nån julklapp har jag inte fått på år och dar :lol

Värre är det att komma på vad man ska köpa till tjejen.. Nån som har några ideér? :)

aa till tjejen e inte lätt.. o det är ju så jälva tråkigt att köpa typ något halsband lr liknande. hmm man måste hitta någe skoj.

Lemon skrev:
Pengar brukar jag alltid önska mej...

sen får man ju massa skit man inte vill ha....typ kalsonger,lakan å massa tråkigt skit... :kocko

Haha så sant så sant :D

Dnisse skrev:
aa till tjejen e inte lätt.. o det är ju så jälva tråkigt att köpa typ något halsband lr liknande. hmm man måste hitta någe skoj.

Köp en dildo lr något liknande LOVAR att hon kommer bli överraskad :tuttar

Krille-666 skrev:
Köp en dildo lr något liknande LOVAR att hon kommer bli överraskad :tuttar

köpte en dildo till en tjejpolare förut när hon fyllde 17.. hon vägrade att ta emot den... så jag var tvungen att gå o lämna tillbaka den på TeknikMagasinet, ganska pinsamt. och ännu jobbigare när jag fick höra att man inte fick lämna tillbaka dildosar. fast jag lyckades övertala honom att ta tillbaka den.
hmm konstigt ämne man kom in på nu. Har någon diskuterad dildosar på SportHoj förut? hehe...

hehhe! jag och en kompis köpte en dildo två till en tjejkompis... stog " ej för invertess bruk" på den=) bra för läpparna tänkte vi=) hennes morsa tyckte vi var barnsliga.. men kul va det iaf=)!

En gång slogg jag en kompis i huvet med en multi dildo (en sån där med ollon på båda sidorna). :kär

Dnisse skrev:
SNÄLLA SPORTHOJJARE hjälp mig att komma på vad jag ska önska mig!
Det var bättre när man var liten, då kunde man ju önska sig massa saker. Men nu står det still för mig.
HJÄLP MIG!!!

/dennis

Önska dig pengar till en ny båge som du sen köper på sommaren efter du sålt din moppe.

Då köper du givetvis en RSV-R Factory -04.

*/ ?>
Back