Vad säger ni tjejer? -Igen

Den borde han kunna ha som raggningsreplik på krogen.

eller hur, hahaha Hejsan!! Jag är Chuck " de ajsman" Lidell (svenskt utall) Vill du köra en runda i octagonen? :hihi :rofl

nu kommer några bilder som här inte kommer bli långlivade och lite olika changer på dem :gnissla

Bifogat

• n596162033_1530767_9674.jpg
    n596162033_1530767_9674.jpg
    22 KB · Visningar: 79
Last edited:
Shit va nice, en bekräftelsehora tråd! Då ska vi se om vi inte kan få lite bekräftelse här. Tyvärr gör jag mig ej rättvisa på stillbilder så jag lägger upp en tubfilm på lite sköna moves där jag befinner mig på lokala nattklubben. Håll till godo!

[YOUTUBE-ID]RNDJX3Ago8Q&eurl[/YOUTUBE-ID]

Shit va nice, en bekräftelsehora tråd! Då ska vi se om vi inte kan få lite bekräftelse här. Tyvärr gör jag mig ej rättvisa på stillbilder så jag lägger upp en tubfilm på lite sköna moves där jag befinner mig på lokala nattklubben. Håll till godo!

Hoppas du fått bukt med ditt LSD-missbruk? :näsblod

Haha! Fan va han påminner mig om en snubbe i 35-årsåldern som jag stötte på på en pub i en förort till Hamburg när jag var 16. Skillnaden var att tysken där var lite biffigare och hade på sig en Taekwondodräktsöverdel till sina tyska jeans och halvtonade pilotbrillor och satt och muckade gräl. När jag käftade tillbaks kom det fram en massa brudar och varnade mig för att han var den tuffaste killen i stan och var helt livsfarlig osv osv.

Ja jävlar. Bara i Tyskland..:D

Jaha flickor, nu är det bara att lägga fingret i kanoten... :D

Bifogat

• IMG_01632.JPG
    IMG_01632.JPG
    164.6 KB · Visningar: 79

:hoppskrat

Underhållning

:hihi
[YOUTUBE-ID]_EUICMIGpGU[/YOUTUBE-ID]

Hittade en ännu bättre! :tummenupp :D
[YOUTUBE-ID]-Lfb9S8_li0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Var inte riktigt seriös med de tidigare inläggen. :hihi
Men jag ska sluta löjla mej och respektera tråden genom att visa några heta exemplar! :tuttar

Här är två som ÄR heta!
henrik_lundqvist__i_541289w.jpg

hundjn.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...