Vad säger ni tjejer? -Igen

Anthony_left.jpg

Fy va dåliga ni killar är! Synd att vi tjejer inte tycker d e lika roligt att kolla på modellkillar som ni killar tycker om modelltjejer. :( Vi gillar d real thing!

Bjuckar på en bild från i fredags när det inte gick så bra på Guitar herot :hihi

(Lite spacead i Photoshop)

Alla tjejer gillar ju babdboys/rockstjärnor :yoparty

Last edited:
Just det nu kom jag på en sak!...

Får inte glömma ta ut kycklingfilé från frysen till imorron.

:näsblod :banana

Fy va dåliga ni killar är! Synd att vi tjejer inte tycker d e lika roligt att kolla på modellkillar som ni killar tycker om modelltjejer. :( Vi gillar d real thing!

Hörre du din lilla bärplockare.

Jag föredrar minsann "vanliga" tjejer framför uppsminkade, photoshopade, leva-på-luft-o-vatten brudar.

Last edited:
Jag är snäll:)

Efter några(många) öl och damernas ivriga tjötande om en "klämmaihoptuttarnabild" så fick jag ge efter:näsblod :gnissla

Edit: Bilden också :gnissla

Åhhh så söt!!! :tummenupp :krama

Just det nu kom jag på en sak!...

Får inte glömma ta ut kycklingfilé från frysen till imorron.

:näsblod :banana

Hörre du din lilla bärplockare.

Jag föredrar minsann "vanliga" tjejer framför uppsminkade, photoshopade, leva-på-luft-o-vatten brudar.

jo ja g vet, o du har fått dina dreggelbilder. men d e inte så många som vågar visa sina fejjor ännu mindre andra delar av kroppen här. alla e så jävla tuffa o snackar så mycket crap men d e ingen som vågar visa en bild. menar inte att folk ska klä av sig nakna, d funkar lika bra med bilder när man har ställ på sig, sitter på hojen osv osv. eller något annat roligt foto om man vill! :tummenupp

Limez; din bild va perfekt! en skojig bild! :)

Last edited:
Åhhh så söt!!! :tummenupp :krama

jo ja g vet, o du har fått dina dreggelbilder. men d e inte så många som vågar visa sina fejjor ännu mindre andra delar av kroppen här. alla e så jävla tuffa o snackar så mycket crap men d e ingen som vågar visa en bild. menar inte att folk ska klä av sig nakna, d funkar lika bra med bilder när man har ställ på sig, sitter på hojen osv osv. eller något annat roligt foto om man vill! :tummenupp

Limez; din bild va perfekt! en skojig bild! :)
PMS idag eller?

En till rockstjärnebild, det bästa är ju att man känner sig som en efter ett par :öl :hihi :rockstar

Last edited:
En dålig och mörk bild är kanske bättre än ingen bild alls?! :tummenupp

Bifogat

• sporthoj.jpg
    sporthoj.jpg
    65.5 KB · Visningar: 65
PMS idag eller?

hade du frågat en kille samma sak om han beklagat sig el? har du inget bildligt att tillföra tråden kan du lika bra låta bli att kommentera! :rolleyes: :machinegu

Last edited:
För den kommentaren så kommer det en till!:tummenupp

Bifogat

• sporthoj2.jpg
    sporthoj2.jpg
    63 KB · Visningar: 53
För den kommentaren så kommer det en till!:tummenupp

ahhh kom igen killen! sluta inte nu! :krama :crash du har precis gjort slutet på min dag helt underbar! alla andra kan kamma sig, sorry killar! ja e kär. :D

:kär:kär:krama

Så pass! Man tackar ödmjukast! Haha, får ta lite nya imorgon då... =)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti