Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Vad är det som är manligt med att vara vältränad?

Tycker du då det är fjolligt att vara vältränad?:hihi

Men vältränad och kraftig synlig muskulatur är ju inte samma sak, kollar man på dom flesta olyperskorna ser dom ju inte ut på det viset och men kan ju knappast påstå att dom är otränade.

Last edited:
Plåtnicke får gilla vad han vill, pungt. Själv tycker jag ju att man likagärna kan klämma på en killes biceps som på den donnans bröst, men det är ju bara jag... Jag gillar mjuka tjejer, det ska vara skönt att kramas och inte hårt:D

Plåtnicke får gilla vad han vill, pungt. Själv tycker jag ju att man likagärna kan klämma på en killes biceps som på den donnans bröst, men det är ju bara jag... Jag gillar mjuka tjejer, det ska vara skönt att kramas och inte hårt:D

Absolut skall man få gilla vad man vill, men skulle min läggning vara kvarttons Afrikanskor skulle jag inte vara förvånad om resten av mänskligheten inte höll med.

Det kan ju bli hårt på andra ställen om man kramas lite för mysigt.... ;)

karin_alm.jpg Träffade jag idag. Det du Plåtnicke. :)

Kan även tillägga att jag gillar lite mer hull, men jag är grymt imponerad av allt arbete de lägger ner på sin kropp.

Vlatka Dragic.

scr5_vlatka_dragic.jpg

Visste ni att måttet på sidan på bikinins underdel inte får övergå 7 cm... Väldigt bra regel tycker jag.. :-)

Jaså? Just nu visas Brasilien/Tyskland å dom har ju fan mer på sig än eskimåer. Tyskorna långa brallor å brassarna i lång ärm och ben.

Det tog ca 1,72 sekunder innan jag fattade vilken fantasktiskt ointressant skitsport beachvolley egentligen är :zpy

Jaså? Just nu visas Brasilien/Tyskland å dom har ju fan mer på sig än eskimåer. Tyskorna långa brallor å brassarna i lång ärm och ben.

Det tog ca 1,72 sekunder innan jag fattade vilken fantasktiskt ointressant skitsport beachvolley egentligen är :zpy

Hörde dom diskuterade det igår.. Den regeln slopades för i år tyvärr.. :-(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...