Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Varning: lite orelevant info och hat, men WTF :tungan

Jag diggar tjejer i stil med Rodriquez, hon har en skön stil. Däremot tycker jag att hennes attityd är ett problem och osexigt, så kaxig och "bråkig". Sen om man snappat upp lite från skvallerblaskorna så verkar hon ju vara någorlunda likadan i verkligheten också :näsblod

Pojkflicka, ja tack - kaxig/katig attityd, nej tack.

hair,redhead,pink,hair,beautiful,artistic,beauty-98dac7dc01fa88847956368fcf9e7bb7_h.jpg

Med risk för att ovanstående bild har varit med tidigare så garderar jag mig med några till ;)

tumblr_lzhtodHiUG1qkoxx7o1_500.jpg

suiciryjde1.jpg

lindsay-lindsay-lohan-redhead-women-woman-girl-chick-chic-bl-demotivational-poster-1237486784.jpg

Är nog inte helt OT om jag tipsar om damernas beachvolley på svt1 nu... Lite besviken på kameravinklarna dock.

Är nog inte helt OT om jag tipsar om damernas beachvolley på svt1 nu... Lite besviken på kameravinklarna dock.
Visste ni att måttet på sidan på bikinins underdel inte får övergå 7 cm... Väldigt bra regel tycker jag.. :-)

Tycker att gyttjebrottning för damer skulle införas i dom olympiska spelen. Det skulle dra en stor publik..

Visste ni att måttet på sidan på bikinins underdel inte får övergå 7 cm... Väldigt bra regel tycker jag.. :-)

Tycker att gyttjebrottning för damer skulle införas i dom olympiska spelen. Det skulle dra en stor publik..

Problemet är att OS är jämlikt och det hade inneburit att herrarna också fått ha gyttjebrottning. Håriga bulgarer och annat i en lerpöl. :gnissla

Manligt, manligt värre.

Victor kanske?

Värst vad alla sågar Plåtnicke här, ifall han gillar muskulösa cheyer så kan han väl få göra det?
Jag har ju väldigt svårt att tro att någon skulle vara taskig mot dig ifall du la upp bilder på Anna Book...

Värst vad alla sågar Plåtnicke här, ifall han gillar muskulösa cheyer så kan han väl få göra det?
Jag har ju väldigt svårt att tro att någon skulle vara taskig mot dig ifall du la upp bilder på Anna Book...

Han får ha vilka preferenser han vill, jag kommenterade inte det utan bilden.

Intressant att du satte ett plus på mig då. Försöker du få igång mig?:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...