Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Edit : för att ingen ska bli arg

1267341904.jpg
Snåla, no doubt. Det kan ju var hur låg aktivitet som helst, till syvende och sist är man ändå hetero.

You´re the girl. :bladesofglory

Jag trodde att de flesta sporthojare var hetero, men en mörk septemberkväll på kungsgatan fick jag erfara jakten :gnissla Mattias, D1ce och Jörgen med tröjan "Strangers have the best candy" :gnissla

Bifogat

• visabild.jpg
    visabild.jpg
    122.9 KB · Visningar: 409
Last edited:
Jag trodde att de flesta sporthojare var hetero, men en mörk septemberkväll på kungsgatan fick jag erfara jakten :gnissla Mattias, D1ce och Jörgen med tröjan "Strangers have the best candy" :gnissla

Arme man, hur kommer man ur det där utan men?

Du har mitt djupa deltagande.

....gör min sorti.

Att låta sig objektifieras är nästan aldrig fel! :tummenupp

Nä, det stämmer :)
Sen överväger ju damen att låta sig fotas för Slitz också. Jag menar, inget fel på det. Är man snygg så ska man väl inte undanhålla det för världen :va

:rolleyes:

:rofl :rofl :rofl Stackars liten då:D

Tror nog du jobbar i maskopi med dom, lurar med folk å sen lämnar dom åt vargarna när du vet att dom inte kan ta sig hem.. ;)

Måste tillägga att innan vi kom till Kungsgatan så hade jag varit på sjön i Jörgens båt :mörbultat :4skrika

Aha, så uppraggningen böjade redan där?:D Lille vänenn då, förstår att du fått men för livet efter den kvällen:krama

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma