Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Edit : för att ingen ska bli arg

1267341904.jpg
Snåla, no doubt. Det kan ju var hur låg aktivitet som helst, till syvende och sist är man ändå hetero.

You´re the girl. :bladesofglory

Jag trodde att de flesta sporthojare var hetero, men en mörk septemberkväll på kungsgatan fick jag erfara jakten :gnissla Mattias, D1ce och Jörgen med tröjan "Strangers have the best candy" :gnissla

Bifogat

• visabild.jpg
    visabild.jpg
    122.9 KB · Visningar: 409
Last edited:
Jag trodde att de flesta sporthojare var hetero, men en mörk septemberkväll på kungsgatan fick jag erfara jakten :gnissla Mattias, D1ce och Jörgen med tröjan "Strangers have the best candy" :gnissla

Arme man, hur kommer man ur det där utan men?

Du har mitt djupa deltagande.

....gör min sorti.

Att låta sig objektifieras är nästan aldrig fel! :tummenupp

Nä, det stämmer :)
Sen överväger ju damen att låta sig fotas för Slitz också. Jag menar, inget fel på det. Är man snygg så ska man väl inte undanhålla det för världen :va

:rolleyes:

:rofl :rofl :rofl Stackars liten då:D

Tror nog du jobbar i maskopi med dom, lurar med folk å sen lämnar dom åt vargarna när du vet att dom inte kan ta sig hem.. ;)

Måste tillägga att innan vi kom till Kungsgatan så hade jag varit på sjön i Jörgens båt :mörbultat :4skrika

Aha, så uppraggningen böjade redan där?:D Lille vänenn då, förstår att du fått men för livet efter den kvällen:krama

Status
Ej öppen för fler svar.
Back