Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Hon måste ju vara från England med tanke på hur ful hon var. Det värsta är väl att hon räknas som 10-poängare där borta på inavelsön :brinnerup
Hon var nästan lika ful som tjejen i inlägget ovanför, jag börjar fundera på att starta en insamling till Shadow så han får sina efterlängtade glasögon någon gång :D

Du läser inte postern i bakgrunden. Hon måste ju vara tysk. Äckligt var ordet :zpy

Caferäcer is the shit!
fullkatguzdock6js.jpg

Hon måste ju vara från England med tanke på hur ful hon var. Det värsta är väl att hon räknas som 10-poängare där borta på inavelsön :brinnerup
Hon var nästan lika ful som tjejen i inlägget ovanför, jag börjar fundera på att starta en insamling till Shadow så han får sina efterlängtade glasögon någon gång :D

hon är ju inte direkt supersnygg, men att kalla henne direkt ful är kanske att gå lite långt :va

Shay_Laren_Jeans.gif

hon är ju inte direkt supersnygg, men att kalla henne direkt ful är kanske att gå lite långt :va

Shay_Laren_Jeans.gif

alla kan inte tycka samma.. hon Hayley westenra jag la upp har jag även sagt tidigare är söt, inte fotomodell. Sen att en sådan grej som hon kan sjunga som en ängel gör henne väldigt vacker.. gillar tjejer som kan göra något:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich