Vad säger ni killar?

  • Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Hon måste ju vara från England med tanke på hur ful hon var. Det värsta är väl att hon räknas som 10-poängare där borta på inavelsön :brinnerup
Hon var nästan lika ful som tjejen i inlägget ovanför, jag börjar fundera på att starta en insamling till Shadow så han får sina efterlängtade glasögon någon gång :D

Du läser inte postern i bakgrunden. Hon måste ju vara tysk. Äckligt var ordet :zpy
 
Caferäcer is the shit!
fullkatguzdock6js.jpg
 
Hon måste ju vara från England med tanke på hur ful hon var. Det värsta är väl att hon räknas som 10-poängare där borta på inavelsön :brinnerup
Hon var nästan lika ful som tjejen i inlägget ovanför, jag börjar fundera på att starta en insamling till Shadow så han får sina efterlängtade glasögon någon gång :D

hon är ju inte direkt supersnygg, men att kalla henne direkt ful är kanske att gå lite långt :va

Shay_Laren_Jeans.gif
 
hon är ju inte direkt supersnygg, men att kalla henne direkt ful är kanske att gå lite långt :va

Shay_Laren_Jeans.gif

alla kan inte tycka samma.. hon Hayley westenra jag la upp har jag även sagt tidigare är söt, inte fotomodell. Sen att en sådan grej som hon kan sjunga som en ängel gör henne väldigt vacker.. gillar tjejer som kan göra något:)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top