Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Ingen fart som vanligt.

Cheryl-Tweedy.jpg

tweedy-01.jpg

cheryl-tweedy-19.jpg

Jag skulle vilja ha den där Elvis regskylten från Tennessee, om den vore äkta vill säga...

vet inte om du brukar tänka/mena sådan info när du skriver nåt sånt! men avundsjukan från dig bränner igenom min skärm.
Haha du e rolig du, alltid avundsjukan som spökar när det är något. :lol

Nä ta ett skämt för vad det är istället, ett skämt. Inte alltid det ligger annat bakom. :tummenupp

Haha du e rolig du, alltid avundsjukan som spökar när det är något. :lol

Nä ta ett skämt för vad det är istället, ett skämt. Inte alltid det ligger annat bakom. :tummenupp

Ja varför skulle du annars ens lägga ner tid att skriva ett sådant inlägg?

visst :krama på dig också!:tungan

Vafan ere me folk nu för tiden*? Sporthoj.com blir aldrig va de var för några år sen... jag har dragit ner på besöken här och mitt verkliga liv har accelererat något enormt... "DET ÄR ROLIGARE ATT VARA GLAD".. detta är ett måtto jag har sagt till en grabb som är 4 år gammal och cp-skadad,, han förstår det,, varför förstår inte ni det:va

Va glada nu för fan,,, för jag är det:):):)

Ja varför skulle du annars ens lägga ner tid att skriva ett sådant inlägg?

visst :krama på dig också!:tungan
För att det var ett bra upplägg. :) Vill man vända på det kan man fråga sig varför någon lägger tid på att skriva att man träffat/känner någon om det inte är för att skryta (vilket jag inte säger att du gör). Lite av samma sak, bara åt olika håll. Inte så mycket att hänga upp sig på.

Vem hon är vet jag tyvärr inte, så det finns heller inget att vara avundsjuk på.

Vem hon är vet jag tyvärr inte, så det finns heller inget att vara avundsjuk på.

Hon ser väldigt bra ut på de retuscherade bilder jag har sett iaf. antagligen inte lika snygg i verkligheten, men det spelar väl ingen roll:va

:):rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Back