Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Ha, ha..... oh yeah....andra har inte lika stor glädje av nätet..:D:D :tuttar

politikbild0.jpg

:D:D:D:D:D:D:D:D:D där var min dag gjord, kan ej bli roligare. :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Vafan ere me folk nu för tiden*? Sporthoj.com blir aldrig va de var för några år sen... jag har dragit ner på besöken här och mitt verkliga liv har accelererat något enormt... "DET ÄR ROLIGARE ATT VARA GLAD".. detta är ett måtto jag har sagt till en grabb som är 4 år gammal och cp-skadad,, han förstår det,, varför förstår inte ni det:va

Va glada nu för fan,,, för jag är det:):):)

Glad? Hyffsat överskattat.

Vad fan har du att vara glad över förresten?

Vafan ere me folk nu för tiden*? Sporthoj.com blir aldrig va de var för några år sen... jag har dragit ner på besöken här och mitt verkliga liv har accelererat något enormt... "DET ÄR ROLIGARE ATT VARA GLAD".. detta är ett måtto jag har sagt till en grabb som är 4 år gammal och cp-skadad,, han förstår det,, varför förstår inte ni det:va

Va glada nu för fan,,, för jag är det:):):)

Håller med dig fullkomligt, men bittergökar kommer det alltid finnas.
Så ta ditt eget råd, vad glad men skit också i de som är bittra:tummenupp

En CP-skada har ingenting med intelligens eller förståelse att göra. En CP-skada är endast att man är rörelsehindrad pga en hjärnskada som uppkommer före två års ålder.
Toppen att du är glad. :tummenupp

En CP-skada har ingenting med intelligens eller förståelse att göra. En CP-skada är endast att man är rörelsehindrad pga en hjärnskada som uppkommer före två års ålder.

Det visste jag redan :tummenupp

Ålder har inte heller någo med intelligens eller förståelse att göra, vilket är tydligt när man läser flera inlägg här på forumet :)

Nu går vi tillbaka till trådämnet:backontop

Det visste jag redan :tummenupp

Ålder har inte heller någo med intelligens eller förståelse att göra, vilket är tydligt när man läser flera inlägg här på forumet :)

Nu går vi tillbaka till trådämnet:backontop
Så bra. Det framgick inte av det första inlägget och tyvärr är det många som lever i förvirring gällande CP-skada.

Men ofta är ju CP-skadade också väldigt glada. :va
Jag är gla' iaf, kul att se en fajt om vem som är gladast! :D

Grouphug :krama

Vem f-n är det som har länkat till någon blogg/bild på någon blogg som kräver lösenord i den här tråden?

(moncans.blogg.se)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back