Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Har du någonsin hört om det där konstiga ordet "ironi"?:va
Jag vet, det låter konstigt, men det finns faktiskt folk som använder sig av ironi :tummenupp

:näsblod

Har inte klämmt på silikon, men dock koksalt, som jag uppskattade mycket:tuttar... Syrran har silikon, men dem har jag inte vågat se på ens, det känns liksom lite konstigt:gnissla:D

Jo jag känner till ordet ironi. Chilla lite va!
Finns lika många märkliga typer här på SH som d finns freakish boppar...Så varför skulle jag inte ta ditt inlägg på allvar? :tuttar

Hamnade mellan bröna på denna blondinen förra helgen...

019rbw.jpg

Långa ben, nja jag skulle säga höga klackar, kort kjol och nedböjt huvud= synbart långa spiror :) gulligt att ni män är så mottagliga för optiska villor :tungan

Gjorde en snabb uträkning (ja jag har för mycket fritid) av hennes benlängd i förhållande till kroppslängd (utan klackar och om man gissar ungeför vart ovansidan av skallen hamnar när hon rätar på nacken) och hennes kvot blev rätt genomsnittlig, om än välsvarvade, det medges :D

Tycker mest att det ser ut som en fd kille...:va Inte så att du blev Tutt-lurad förra helgen...?:D

Hoppas inte det...

Hon såg ganska tjejig ut just då och om du söker på Tanya Taylor så finns det en hel del övertygande material. :hihi
Dock inget som passar i denna tråden...

Dags att undersöka vem som är hetast på SH Röstning? Kille/tjej?

Briana Evigan och Kirsten Bell. Mums!

Bifogat

• BrianaEvigan17.jpg
    BrianaEvigan17.jpg
    12.9 KB · Visningar: 138
  • kristen_bell1.jpg
    kristen_bell1.jpg
    59.2 KB · Visningar: 144
De tjejer som är heta har ju den goda smaken att inte visa upp det här så det är ju bottenskrapet du får mäta. Fast det klart. Det är ju lite prestige att vara minst osmaklig också.

Säger som Robert Gustavsson i Torsk på Tallin:
Så kallat skadat gods! :D
Jag är inte kräsen! :tuttar

Långa ben, nja jag skulle säga höga klackar, kort kjol och nedböjt huvud= synbart långa spiror :) gulligt att ni män är så mottagliga för optiska villor :tungan

Gjorde en snabb uträkning (ja jag har för mycket fritid) av hennes benlängd i förhållande till kroppslängd (utan klackar och om man gissar ungeför vart ovansidan av skallen hamnar när hon rätar på nacken) och hennes kvot blev rätt genomsnittlig, om än välsvarvade, det medges :D

Nu är du sådär som ett kjoltyg bara kan vara. Läs inte vad jag skriver. Läs vad jag menar. :rolleyes: Jag ser väl för jäfvulen att hennes ben inte är längre än dom flesta tjejers men det var inte det som var intressant.

Nu är du sådär som ett kjoltyg bara kan vara. Läs inte vad jag skriver. Läs vad jag menar. :rolleyes: Jag ser väl för jäfvulen att hennes ben inte är längre än dom flesta tjejers men det var inte det som var intressant.

Haha, jaja jag fattar vad du menar, fast bilden fick mig att börja fundera på detta med proportioner och det s k "gyllene snittet" (1,618 osv), mäta och räkna lite grann för nöjes skull.
Fast vänta nu, hallå, nu blir jag förvirrad, jag trodde man brukar säga att kvinnor läser in mer än vad som faktiskt sägs, dvs övertolkar, medans män bokstavstolkar... :tungan eller du kanske syftade på den allmänna drygheten när du pratade om hur kvinnor kan vara och inte just det där med mitt sätt att tolka det du skrev? :D

Haha, jaja jag fattar vad du menar, fast bilden fick mig att börja fundera på detta med proportioner och det s k "gyllene snittet" (1,618 osv), mäta och räkna lite grann för nöjes skull.
Fast vänta nu, hallå, nu blir jag förvirrad, jag trodde man brukar säga att kvinnor läser in mer än vad som faktiskt sägs, dvs övertolkar, medans män bokstavstolkar... :tungan eller du kanske syftade på den allmänna drygheten när du pratade om hur kvinnor kan vara och inte just det där med mitt sätt att tolka det du skrev? :D

Det är sant att tjejer "övertolkar", och det är sant att vi killar "bokstavstolkar".
Vi riktiga män å andra sidan, vi "undertolkar"! :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Back