Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Helt riktigt... Bilden ska föreställa Umi No Misaki och hon är för det mesta blå hårig... :D Ja jag vet.. .liiiiite störd men men.. Gillar man det så gör man.. =)

För det första så är Umi No Misaki inte tjejen i serien utan en plats på ön som händelserna utspelar sig på, men jag förstår vad du menar;) Tjejen i serien heter för övrigt Shizuku Narumi och är mycket riktigt blåhårig. Och för det andra så vet jag det, jag läser serien och det var där jag hittade bilden:D Dessutom står det Umi No Misaki på bilden:gnissla
Manga är kul!:yoparty
Och hon är sjukt snygg, tjejen på bilden:kär

Last edited:
Den där Shanaira i youtube filmklippet vet hur man väcker lusten för at åka motorcykel ....hmmmmm .....

Last edited:
Antonella Trapani. Dra at hell så fin.
Bilden gör henne inte rättvisa. :kär
Släng in den här i queuen ni som kan. Queensberry-live_(zdf_fernsehgarten_05-07-2009)-x264-2009-uva

16230247.jpg

Jajemän, its a guy :död

p.s inte för att någon bryr sig nämnvärt, men jag ändrar fasen åsikt om Veronica Maggio, sett den där bilden och hennes reklam (och hört hennes musik) lite då och då nu... hon är fan het :Bugar

Jisses... hon är ju het och allt, men hennes hjärna verkar inte innehålla allt för många hjärnceller, för då hade man inte valt sådana sorters filmer hon väljer att vara med i

Jisses... hon är ju het och allt, men hennes hjärna verkar inte innehålla allt för många hjärnceller, för då hade man inte valt sådana sorters filmer hon väljer att vara med i

väljer o väljer, blir hon inte erbjuden andra roller, och får pengar för dessa filmer, är hon då dum i huvudet för det?

:):):):):)

Jävlar i helvete för den mörkhåriga... im in love :tuttar

Bifogat

• jävlar!!.jpg
    jävlar!!.jpg
    79.7 KB · Visningar: 348
  • 47a54d1087648.jpg
    47a54d1087648.jpg
    79 KB · Visningar: 399
  • leo-vince-ehaust_1.jpg
    leo-vince-ehaust_1.jpg
    188.3 KB · Visningar: 378
blondinen till höger: hennes doktor vet nog inte att brösten inte ska sitta i armhålorna. :näsblod

fy fan va hemskt d såg ut, stackare.

men du måste hålla med mig att brunetten/svart håriga tjejen var fiin :tuttar:)
och jag gillar silisar!!!
tycker den blonda tjejen skulle göra sig fin, som möbel i mitt sovrum. :banana

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back