Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Hon heter INTE Kelly Slater. :D

Om det var så, vilket jävla photoshop jobb någon har gjort!:D

(Prova Bar Rafaeli i stället ;) )

HAHAHAHA, tyckte det kändes jävligt fel.. Får skylla på att jag var trött och snabbläste url'n till bilden. :rolleyes:

http://www.photojoe.se/album/portfolio/index.html
Tryck expo.. Svenska chicks :) En av dem känner jag even! :tuttar

Edit: STOR varning, släng en blick på thumbnailen innan du klickar, det är några dudes med! :näsblod

Wow!:tuttar :kär :tummenupp

Bifogat

• 36822_779263.jpg
    36822_779263.jpg
    28.9 KB · Visningar: 328
En gammal goding..
lshnud02_sung_hi_lee.jpg

Om vi frångår alla svankande belladonnor nu en stund och kommer ner till verkligheten. :fakta

För mig är Ellen Page farligt attraktiv. Skarp, lätt rebellisk och söt så man får diabetes.
Filmen Juno, klockren dialog av klockren brud. :kär

Bifogat

• page.jpg
    page.jpg
    32.1 KB · Visningar: 189
Om vi frångår alla svankande belladonnor nu en stund och kommer ner till verkligheten. :fakta

För mig är Ellen Page farligt attraktiv. Skarp, lätt rebellisk och söt så man får diabetes.
Filmen Juno, klockren dialog av klockren brud. :kär

Yep! Söt som fan och skönt konstig utanför filmen också.

Seriöst, blått hår :va

Men har du sett ansiktet (kolla ögonen och blicken) och kroppen?:tummenupp Ska jag vara helt ärlig tycker jag inte att det ser så konstigt ut heller... Det är iallafall inget som stör mig.

Men har du sett ansiktet (kolla ögonen och blicken) och kroppen?:tummenupp Ska jag vara helt ärlig tycker jag inte att det ser så konstigt ut heller... Det är iallafall inget som stör mig.

Ok söt var hon, men hon ser lite liten ut...
Själv skulle jag nog aldrig kunna ha en tjej med blått hår, känns emo eller nått :rolleyes:.
Eller ja skulle inte tycka om ifall hon hade det...

Last edited:
Ok söt var hon, men hon ser lite liten ut...
Själv skulle jag nog aldrig kunna ha en tjej med blått hår, känns emo eller nått :rolleyes:.
Eller ja skulle inte tycka om ifall hon hade det...

Äh, emo är det bara när man har svart eller rosa (eller både och) hår:fakta Blått så ser man ut som om man kommit direkt ur en japanska manga:D
Jag skulle inte ha något emot om min flickvän såg ut sådär iallafall:) Eeh, inte för att jag har något emot hur min flickvän ser ut men...:huvet Jaja...:gnissla

Kristin Cavallari...vem kan ha undgått henne??
Om du mot förmodan missat stick o kolla in nya "Van Wilder - Freshment Year" (där hon är iförd camo-hotpants :Bugar)

Bifogat

• Kristin Cavallari 1024x768.jpg
    Kristin Cavallari 1024x768.jpg
    85.4 KB · Visningar: 211
Äh, emo är det bara när man har svart eller rosa (eller både och) hår:fakta Blått så ser man ut som om man kommit direkt ur en japanska manga:D
Jag skulle inte ha något emot om min flickvän såg ut sådär iallafall:) Eeh, inte för att jag har något emot hur min flickvän ser ut men...:huvet Jaja...:gnissla

Helt riktigt... Bilden ska föreställa Umi No Misaki och hon är för det mesta blå hårig... :D Ja jag vet.. .liiiiite störd men men.. Gillar man det så gör man.. =)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back