Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Kelly SLater är väl hunken som är nr 1 på surfing, eller va för ett par år sen?! Kanske ska lägga upp han i tjejtråden. :D

ett par år sen? ett par 10år sen snarare! dude is old.....
trodde tjejer var ute efter yngre killar...med hälsosammare spermieproduktion mm.....
näe..nu e jag besviken på dig Money :P trodde du var en riktig pojkvaskermissbrukare...ohh the disapointment.....:näsblod

sen e d juh allmänt känt att han har en vårtbitares IQ....
men visst...släng du upp din K.Slater och dregla på !

Till skillnad från oss killar som gärna lyfter fram personligheten i dessa tjejer vars bilder slängs upp på detta forum!
lär er av oss...var inte så ytliga :hihi

ett par år sen? ett par 10år sen snarare! dude is old.....
trodde tjejer var ute efter yngre killar...med hälsosammare spermieproduktion mm.....
näe..nu e jag besviken på dig Money :P trodde du var en riktig pojkvaskermissbrukare...ohh the disapointment.....:näsblod

sen e d juh allmänt känt att han har en vårtbitares IQ....
men visst...släng du upp din K.Slater och dregla på !

Till skillnad från oss killar som gärna lyfter fram personligheten i dessa tjejer vars bilder slängs upp på detta forum!
lär er av oss...var inte så ytliga :hihi

jo ja såg d, han e fan gammal o skruttig nu, o ballögd osså. :D:D

nä, inga småglin här inte. d ska vara riktiga män, sen att d inte har med åldern att göra är en annan femma. :tummenupp

hahhaha ja om personligheten sitter i bopparna så har dom väldigt stora personligheter. :D:D:tuttar

jo ja såg d, han e fan gammal o skruttig nu, o ballögd osså. :D:D

nä, inga småglin här inte. d ska vara riktiga män, sen att d inte har med åldern att göra är en annan femma. :tummenupp

hahhaha ja om personligheten sitter i bopparna så har dom väldigt stora personligheter. :D:D:tuttar

va faen betyder ballögd ?

ffs..dra inte alla över en kant....jag var redan på tjejer i din ålder när jag var 17 :P
Manlig nog för de peddosen....(o då talar jag inte om den persiska mattan som pryder bringan :p)

varför skaffa fin Iphone skal...när man saknar luren ?
...så känner jag för de flesta 'snygga' tjejer.....bara ett skal...sen ska allt komma av sig själv....

va faen betyder ballögd ?

ffs..dra inte alla över en kant....jag var redan på tjejer i din ålder när jag var 17 :P
Manlig nog för de peddosen....(o då talar jag inte om den persiska mattan som pryder bringan :p)

varför skaffa fin Iphone skal...när man saknar luren ?
...så känner jag för de flesta 'snygga' tjejer.....bara ett skal...sen ska allt komma av sig själv....

han skelar. :D

så med andra ord vill du ha 50+ nu? :D

han skelar. :D

så med andra ord vill du ha 50+ nu? :D

:( ...............................................................jag skelar oxå :(

men inte mkt..lite bara...folk säger att d e charmigt..men d e bara bullcrap som jag fick bekräftat...nu...igen....!

30+ e najs........men d e inte många 30+åringar som vill ha oss ballögda killar att göra. Vi uppfyller inte de genetiska kraven för att få para oss med dessa tjejer........

:( ...............................................................jag skelar oxå :(

men inte mkt..lite bara...folk säger att d e charmigt..men d e bara bullcrap som jag fick bekräftat...nu...igen....!

30+ e najs........men d e inte många 30+åringar som vill ha oss ballögda killar att göra. Vi uppfyller inte de genetiska kraven för att få para oss med dessa tjejer........

bildbevis, tack!

wtf...på skelningen ?

slänger upp en när jag kommer hem...står på jobbet.

mjaaa.......oki...men ni får inte garva åt mig!

hahah på dig går bra, behövs ingen närbild på skelningen. :D:D:D

lovar inte skratta. :)

Skaffa ett rum. :fakta Mer bilder tack.

ducati_girls_04.jpg

Låter som att du vill va med på ett hörn :P

jo jag förstod d, ja mena att du kan ta en helbild. inte zooma in på skelningen. :D

ska jag olja in mig i babyolja med ?...eller vad har fröken för krav ?
sen får du glida förbi 'bilder på medlemmar' o glo in bilden. tänker inte sätta upp d här...folk tror juh redan en massa!
Hade ändå lovat mig själv och slänga upp nått roligt så 'Sideshow Bushido' kan garva åt mig med....
känner redan nu att jag kommer o bli utskrattad :banana
men wafaen....jag bjuder på d :tungan

Last edited:
Låter som att du vill va med på ett hörn :P

ska jag olja in mig i babyolja med ?...eller vad har fröken för krav ?
sen får du glida förbi 'bilder på medlemmar' o glo in bilden. tänker inte sätta upp d här...folk tror juh redan en massa!
Hade ändå lovat mig själv och slänga upp nått roligt så 'Sideshow Bushido' kan garva åt mig med....
känner redan nu att jag kommer o bli utskrattad :banana
men wafaen....jag bjuder på d :tungan

inga krav alls. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back