Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
yeah nice!:) däremot kommer du nog få kommentarer av alla killar som är som gamar över att man ser lite av kanten på något som ser ut som trosor:näsblod

synd om dom då......

usch nä, fy va trött ja e. orkar inte skriva nåt trevligt ens, sorry. :näsblod

okej, ja ville ha lite roligt och fota några balla bilder i full mundering. men d va inte så jävla lätt utan bara helt jävla svettigt!!! så ja la den planen på hyllan o hade roligt utan ställ.......:hihi :hihi

Grymt coola bilder gumman. :) Love the tatoo. :yoparty

okej, ja ville ha lite roligt och fota några balla bilder i full mundering. men d va inte så jävla lätt utan bara helt jävla svettigt!!! så ja la den planen på hyllan o hade roligt utan ställ.......:hihi :hihi

Mmmm, väldigt läckert skinnställ på alla bilderna. Men poseringen... herregud...ser ju ut som du kört på en takbalk eller något :tungan

edit: varför hittade jag denna tråden så sent? Över 80 sidor att gå igenom... det kommer bli en hård natt for sure

Vad säger ni grabbar... Paintball nästa helg?... Lite kyligt bara, men det ska väll inte hindra! :-)

Bifogat

• paintball.jpg
    paintball.jpg
    83.4 KB · Visningar: 457
haha blev inte du bannad?:tungan

Haha, jo jag fick en liten timeout för ett skämt. :)
Hade faktiskt ingen aning om att man inte fick skriva vissa ord eftersom flera stycken skrivit samma ord till mig utan att bli bannade. Men, men jag undviker väl det ordet i fortsättningen. ;)

Haha, jo jag fick en liten timeout för ett skämt. :)
Hade faktiskt ingen aning om att man inte fick skriva vissa ord eftersom flera stycken skrivit samma ord till mig utan att bli bannade. Men, men jag undviker väl det ordet i fortsättningen. ;)

haha jo det var kanske lite överreagerat av den som banna, men jag bestämmer inte så jag klagar inte:tungan men jag antar att det var för att du skrev det på mc-relaterat. Tror admin är lite snällare om man skriver det här på OT

Någon nämnde Megan Fox tidigare.. och jag såg transformer på Canal+ och fan vad hon är så jääävla het!:kär:drool

megan_fox_009.jpg

megan-fox-drug-quote-of-day-7-9-07.jpg

megan-fox-7.jpg

haha jo det var kanske lite överreagerat av den som banna, men jag bestämmer inte så jag klagar inte:tungan men jag antar att det var för att du skrev det på mc-relaterat. Tror admin är lite snällare om man skriver det här på OT

Ja det kan ju ha varit så kanske, men jag lärde mig min läxa. :):tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...