Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Och du menar att du eller dina väninnor kommer att bidra med något mer häpnadsväckande?

That's the shit!! Så skall en kvinna se ut!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

vänninor? känner inte vida guerra o alla andra brudar ni lagt upp bilder på, tyvärr.

men man kan väl lägga upp lite andra balla bilder med, inte bara naket. har en lite idee men orkar inte genomföra den nu.

vänninor? känner inte vida guerra o alla andra brudar ni lagt upp bilder på, tyvärr.

men man kan väl lägga upp lite andra balla bilder med, inte bara naket. har en lite idee men orkar inte genomföra den nu.

Vad för en idé?:)

NU är det nog fler än jag som blev nyfikna....

Plural.. Eftersom jag inte anser att du är fet så antog jag att du syftade på fler än dig själv?

ahhah ja jag mena dom andra brudarna men dom e inte mina vänninor. det är inte folk ja känner.

undra varför vi nte vill lägga ut fler bilder på oss!? :näsblod

Dubbelmoral. Visst har det blivit en hel del modellbilder på senaste tiden, men ni la allt upp en hel del bilder på spänstiga perfekta grabbkroppar i er tråd också så ;) Och det blev en hel del bilder från grabbarna där ändå:D

dont tell, u´ll see later ;)

Inte snällt att halstra folk! :4skrika

Last edited:
okej, ja ville ha lite roligt och fota några balla bilder i full mundering. men d va inte så jävla lätt utan bara helt jävla svettigt!!! så ja la den planen på hyllan o hade roligt utan ställ.......:hihi :hihi

Bifogat

• fest 053.JPG
    fest 053.JPG
    220.3 KB · Visningar: 456
  • fest 065.JPG
    fest 065.JPG
    207.9 KB · Visningar: 576
  • fest 066.JPG
    fest 066.JPG
    232.9 KB · Visningar: 1,087
  • Gilla
Reaktioner: SJP
Nomnom.
fitness.jpg

nej fy satan, jag föredrar kvinnor som ser ut som kvinnor :tummenupp :tummenupp

Jag tyckte jag var lite nyskapande i tjejtråden iaf, kul att du kommer hit och återgäldar det! :tummenupp

ja e ju inte alls så vältränad som du, så ja försökte hitta på nåt utan att visa allt wobbel. hahahahhaa.....får köra full mundering när nån annan e med, jobbigt annars. :P

okej, ja ville ha lite roligt och fota några balla bilder i full mundering. men d va inte så jävla lätt utan bara helt jävla svettigt!!! så ja la den planen på hyllan o hade roligt utan ställ.......:hihi :hihi

jävlar vilken akrobatik, men du gör det ju bra och det ser snyggt ut:tummenupp haha funderat på att vara med i en kalender med hojar+brudar?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen