Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maria1980 skrev:Jag funderar på att införskaffa ett mörkt lampskydd till min hoj. Vad säger Polisen om det vid färd under "dagsljus"? Vill inte få onödiga böter...
Dom plockar körkortet på platsMaria1980 skrev:Jag funderar på att införskaffa ett mörkt lampskydd till min hoj. Vad säger Polisen om det vid färd under "dagsljus"? Vill inte få onödiga böter...
hållundan skrev:Det är ju frekct att inte synas.![]()
sandstream skrev:Varför vill man synas ännu mindre![]()
amullo skrev:Färger
7 § Fordon får inte ha strålkastare, lyktor eller reflexanordningar som i efterhand försetts med färgskikt, oavsett färg.
Maria1980 skrev:Det är inte det som är tanken, men det är en av de sämre effekterna när man piffar upp hojen lite. Tur att jag har ett illrött ställ som syns lång väg![]()
P-E skrev:Håller med, det är skit fult! Så syns man ännu mindre! Polisen gillar det inte heller! Du har allt mot dig! Lika bra att lägga ner tanken.![]()
![]()
Maria1980 skrev:Smaken är som baken. Huvudsaken är att jag är nöjd med min hoj och inte Du![]()
Maria1980 skrev:Smaken är som baken. Huvudsaken är att jag är nöjd med min hoj och inte Du![]()
Maria1980 skrev:Jag funderar på att införskaffa ett mörkt lampskydd till min hoj. Vad säger Polisen om det vid färd under "dagsljus"? Vill inte få onödiga böter...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |