Vad mer har jag missat?

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Jag har en bekännelse. Jag har kört hoj i norrort i runt 12 år. Trodde mig ha hittat guldkornen vid det här laget, men tydligen inte.

Igår körde jag sträckan Vira - Svensboda - Bergshamra (bredvid 276:an mot Norrtälje) för första gången. Ca 10 km orgie av svepande kurvor med bra asfalt, sedan för vidare transport på mer välbesökta vägar via Karby osv.

Vad mer har jag missat alla dessa år!? :brinnerup

Bifogat

• svensboda.JPG
    svensboda.JPG
    61.6 KB · Visningar: 152
Om du är en motardpilot och ej kört denna sträcka så har du missat något! :)

Bifogat

• rutt.JPG
    rutt.JPG
    121.8 KB · Visningar: 120
tack för tipset k1322

Den hade jag också missat, trots kört en del i området.

Passar på att varna för en till puckelpist i området. Där pilen är.

SAM0052.jpg

Slänger med en bild från samma tur på en STÄNGD väg :gnissla (Går komma förbi med hoj)

IMAG0304_l.jpg

Vart är detta? Sånt blir man ju nyfiken på!

Ser ut som vägen förbi Arninge GK. Snackade med lite locals när vi var ute med klubben och just tog oss förbi det där hindret. Tydligen skulle golfklubben torska mark i samband med utbygget av motorvägen, och då hade kommunen gett dem annan närliggande mark som kompensation. Den nuvarande vägen var visst del av den marken. De som bor i området har dock överklagat, är ett jävla tjafsande fram och tillbaka.

Ser ut som vägen förbi Arninge GK. Snackade med lite locals när vi var ute med klubben och just tog oss förbi det där hindret. Tydligen skulle golfklubben torska mark i samband med utbygget av motorvägen, och då hade kommunen gett dem annan närliggande mark som kompensation. Den nuvarande vägen var visst del av den marken. De som bor i området har dock överklagat, är ett jävla tjafsande fram och tillbaka.
Jag som tyckte det såg ut som infarten till Rimbo eller dylikt :D

"exakt" position

Borde vara här http://kartor.eniro.se/m/auXbb om jag nu kan lita på kodinaterna för bilden i HTC'n

Nu verkar det som det inte har flygfotats där på senare tid, för det ser mest ut som ett vägbygge på eniro.

/D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...