hållundan
Emozione!
Var inne på MediaMarkt igår för första gången. Imponerande butik, absolut. Stor som satan, många olika produkter och massa skoj att pilla på. Det var dock en ORGIE i särskrivningar överallt. Allvarligt?! Okej, butiken är tysk, eller kedjan är tysk, men butiken är i sverige! Det hela kändes makalöst oproffesionellt.
Nu på morgonen surfade jag in på www.sonyericsson.se och det första man ser där är något jag verkligen inte kan förstå (se bild)? Hur i helvete kan ett företag, som i grund och botten (yeah) är svenskt kunna skriva så? (Det är väl visserligen ingen godtagbar förklaring att man som svensk ska kunna skriva ihop.)
Nej, det finns inget stopp på detta. Det verkar inte så i alla fall. Tyvärr.
Visst, jag godtar (nätt och jämnt) att Ali's kött och video särskriver på sina reklamskyltar, eller att "Kebab mästaren" i Bellevue har missat lite på sin feta skylt. Men, ett multinationellt företag som SE och ett stort företag som MediaMarkt ska inte kunna exponera sig på det sättet.
Jag funderar på att dra ihop en gammal kär poll igen.
Tvi!
Nu på morgonen surfade jag in på www.sonyericsson.se och det första man ser där är något jag verkligen inte kan förstå (se bild)? Hur i helvete kan ett företag, som i grund och botten (yeah) är svenskt kunna skriva så? (Det är väl visserligen ingen godtagbar förklaring att man som svensk ska kunna skriva ihop.)
Nej, det finns inget stopp på detta. Det verkar inte så i alla fall. Tyvärr.
Visst, jag godtar (nätt och jämnt) att Ali's kött och video särskriver på sina reklamskyltar, eller att "Kebab mästaren" i Bellevue har missat lite på sin feta skylt. Men, ett multinationellt företag som SE och ett stort företag som MediaMarkt ska inte kunna exponera sig på det sättet.
Jag funderar på att dra ihop en gammal kär poll igen.
Tvi!
Last edited: