R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Lite B, men hellre lite nya försök än ännu en trött metallicaplatta.
http://www.youtube.com/watch?v=9y25snz83ms
Fan det där va bra, tack för tipset.
Hört raunchy?
http://www.youtube.com/watch?v=3woF09d00I4
