Vad läser ni på muggen?

• Thread starter Thread starter GuW
  • Start date Start date
Computer Sweden, Touringbutikens katalog, Allrights katalog samt strönummer av diverse MC-tidningar. Muggläsningen är en institution!

campar skrev:
2585586 Sen får du inte glömma att man faktiskt skiter på jobbet, då får man ju betalt för det! :D

Man ska alltid förena nytta med nöje! :tummenupp Därför unnar jag mig alltid ett långt besök efter första koppen kaffe på jobbet...

Och jag brukar sällan läsa på muggen på jobbet utan passar istället på att spela antingen Hold'Em eller Lemmings på mobilen...

Jag läser först och främst min nya favorittidning. Brittiska SuperBike! :banana
Sjukt bra MC-tidning, där har de svenska tidningarna nåt att lära!

Sen ligger det några Larsson och kanske nån Sudoku-tidning och en penna.

korvgubbe skrev:
2586059 Man ska alltid förena nytta med nöje! :tummenupp Därför unnar jag mig alltid ett långt besök efter första koppen kaffe på jobbet...

Och jag brukar sällan läsa på muggen på jobbet utan passar istället på att spela antingen Hold'Em eller Lemmings på mobilen...

Haha, jag har alltid med mig Palm´en till muggen, och spelar ett par omgångar med Backgammon! :tummenupp

AndreasNo skrev:
2586557 Riktiga män spenderar minst en halvtimme på toa... mes!
Riktiga män går på riktiga dass för just riktiga män, och då luktar de givetvis riktigt rikligt som det gör efter riktiga män, vilket gör att riktiga riktiga män med lite riktig självbevarelsedrift inte, jag repeterar INTE, spenderar en riktig halvtimma i de rikligt riktiga ångorna då det stör ut allt vad riktig intelligens beträffar. Men det är klart, hade man ingen innan så kan man ju sitta hur länge man vill, det skadar ju inget som inte finns ;) På riktigt!

Last edited:
"Får ej övertäckas - Må Ikke Tilldekkes - Do Not Cover - Ei Saa Peittää"

Jörgen Karlsson skrev:
2586612 "Får ej övertäckas - Må Ikke Tilldekkes - Do Not Cover - Ei Saa Peittää"

HAhahahah, har också en El-radiator typ 60 cm rakt framför mig där jag sitter!!!:D

Brukade svara kärringen det innan när hon frågade något när man satt där och klämde..

EI SAA PEITTÄÄ!!!!:)

IKEA! håller på att göra om köket.

:glömdet vaffan betyder denhära smiliesen?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025