Mona
Vill inget,kan desto mer
Esquire skrev:2585667Vad gör då tjejer när de sitter på tryckeriet?
Man "fräser en kloss" såklart!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Esquire skrev:2585667Vad gör då tjejer när de sitter på tryckeriet?
campar skrev:2585586Sen får du inte glömma att man faktiskt skiter på jobbet, då får man ju betalt för det!![]()
Bus-Bo skrev:2585891Det enda som är värt att läsa på dass är eventuellt klotter på vägarna, det är jju inget favoritrum att spendera ledig tid i...
Kapten Blåskägg skrev:2586560Fader vår!
korvgubbe skrev:2586059Man ska alltid förena nytta med nöje!Därför unnar jag mig alltid ett långt besök efter första koppen kaffe på jobbet...
Och jag brukar sällan läsa på muggen på jobbet utan passar istället på att spela antingen Hold'Em eller Lemmings på mobilen...
Riktiga män går på riktiga dass för just riktiga män, och då luktar de givetvis riktigt rikligt som det gör efter riktiga män, vilket gör att riktiga riktiga män med lite riktig självbevarelsedrift inte, jag repeterar INTE, spenderar en riktig halvtimma i de rikligt riktiga ångorna då det stör ut allt vad riktig intelligens beträffar. Men det är klart, hade man ingen innan så kan man ju sitta hur länge man vill, det skadar ju inget som inte finnsAndreasNo skrev:2586557Riktiga män spenderar minst en halvtimme på toa... mes!
Jörgen Karlsson skrev:2586612"Får ej övertäckas - Må Ikke Tilldekkes - Do Not Cover - Ei Saa Peittää"
Nursey skrev:2586576Lelle Gubben![]()
När man blir gammal och får förstoppning så kan man ta lite katrinplommonjuice ett par timmar innan![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |