Vad kvinnor vill ha

Klart det kommer en bild, måste bara lära mig hur man får bilderna att hoppa över från kameran till datorn. :va Har precis lärt mig hur dvd:n fungerar. :yoparty

Teknik kanske inte är min starka sida men man kan ju inte vara bra på allt... :rolleyes:

Kerplunk skrev:
2049214 Klart det kommer en bild, måste bara lära mig hur man får bilderna att hoppa över från kameran till datorn. :va Har precis lärt mig hur dvd:n fungerar. :yoparty

Teknik kanske inte är min starka sida men man kan ju inte vara bra på allt... :rolleyes:

Skyll på det du :7peta

Nej men stoppar du in USB kabeln i kameran så borde datorn känna igen kameran utan mjukvara. Om du nu inte sitter på Win95 ?

Jonathan skrev:
2049271 Skyll på det du :7peta

Nej men stoppar du in USB kabeln i kameran så borde datorn känna igen kameran utan mjukvara. Om du nu inte sitter på Win95 ?

USB kabel? Mjukvara? Win95? :3freak

Jag får be lillebror hjälpa mig, han brukar rycka in när storasyster har tekniska problem. I gengäld köper jag ut åt honom. :pannkyss

Kerplunk skrev:
2049300 USB kabel? Mjukvara? Win95? :3freak

Jag får be lillebror hjälpa mig, han brukar rycka in när storasyster har tekniska problem. I gengäld köper jag ut åt honom. :pannkyss

Sladden som följde med kameran stoppar du in i datorn, och sen i passande hål i kameran. Todiloo så ska det funka! :tummenupp

Kerplunk skrev:
2049300 USB kabel? Mjukvara? Win95? :3freak

Allvarligt, du kan inte vara så oteknisk. Isåfall skulle du väll knappast kunna starta datorn, änn mindre hänga här.

Bärgren skrev:
2049436 Allvarligt, du kan inte vara så oteknisk. Isåfall skulle du väll knappast kunna starta datorn, änn mindre hänga här.

Du vet att alla inte är uppväxta med en dator i famnen ?

Bärgren skrev:
2049436 Allvarligt, du kan inte vara så oteknisk. Isåfall skulle du väll knappast kunna starta datorn, änn mindre hänga här.

Jo tyvärr, man kan vara så oteknisk. Hade ett helvete på datakunskapen i skolan, gick ekonomisk linje och vi läste någon kurs där man skulle göra egna hemsidor... :död Läraren gav mig godkänd av den anledningen att jag iaf kom på lektionerna och försökte så gott jag kunde. :hihi

Kerplunk skrev:
2049482 Jo tyvärr, man kan vara så oteknisk. Hade ett helvete på datakunskapen i skolan, gick ekonomisk linje och vi läste någon kurs där man skulle göra egna hemsidor... :död Läraren gav mig godkänd av den anledningen att jag iaf kom på lektionerna och försökte så gott jag kunde. :hihi

Trial end error är en av vägarna till lärandet kanske :)

Jonathan skrev:
2049475 Du vet att alla inte är uppväxta med en dator i famnen ?

Ja, men om man tjöper en kamera får man med ett uppslag, vanligtvis i någon sorts papper, där det står hur man ska gå tillväga. Följer man denna så kan det sluta i att det blir rätt. :tomten

Kerplunk skrev:
2049482 Jo tyvärr, man kan vara så oteknisk. Hade ett helvete på datakunskapen i skolan, gick ekonomisk linje och vi läste någon kurs där man skulle göra egna hemsidor... :död Läraren gav mig godkänd av den anledningen att jag iaf kom på lektionerna och försökte så gott jag kunde. :hihi

under katedern...........

Bärgren skrev:
2049509 Ja, men om man tjöper en kamera får man med ett uppslag, vanligtvis i någon sorts papper, där det står hur man ska gå tillväga. Följer man denna så kan det sluta i att det blir rätt. :tomten

Mycket möjligt, men min poäng är att alla inte ser det lika naturligt att använda en dator som nutidens snorungar gör (inkl. mig själv). :)

pucken skrev:
2049996 under katedern...........

Det där var ett slag under bältet. :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...