Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:
Jonathan skrev:Ja pröjsar du så![]()
Kapten Blåskägg skrev:Nu tror jag inte du hade koll på vad du gav dig in på kompis![]()
Jag använder mitt Amexkort till det mesta vilket genererar en massa poäng som kan bytas in mot vissa gratistjänster.....tex hotellnätter på Scandic.
Du anar redan nu vart det barkar va?![]()
Om du tar med dig kerplunk(eller valfri donna) och porrar er ordentligt, plåtar rubbet och slänger upp bilderna i en tråd på SH så ska jag fan bjuda dig på en hel j-a vecka på hotell![]()
An offer you cant refuse!!!
Och vi snackar fan ägg och baconfrukost hela veckan![]()
Jonathan skrev:Nää fy fan!
Koolt!
Ja jag är helpå alltså!![]()
Kerplunk, hänger du med om jag lovar att bjuda dig på den skönaste massagen du nånsin fått ? Varje dag dessutom hela veckan![]()
Kapten Blåskägg skrev:Om du tar med dig kerplunk(eller valfri donna) och porrar er ordentligt, plåtar rubbet och slänger upp bilderna i en tråd på SH så ska jag fan bjuda dig på en hel j-a vecka på hotell![]()
Nursey skrev:The Eagles spelar i bakgrunden..."Deeeeeesperaaaaaadooooooooooooo"![]()
Nursey skrev:The Eagles spelar i bakgrunden..."Deeeeeesperaaaaaadooooooooooooo"![]()
Jonathan skrev:
Kerplunk, nu när vi lagt upp det såhär fint jag och Kaptenen bara för din skull så kan du ju bara inte säga nej
Så när kan jag hämta upp dig ?
Jonathan skrev:
Kerplunk, nu när vi lagt upp det såhär fint jag och Kaptenen bara för din skull så kan du ju bara inte säga nej![]()
Kapten Blåskägg skrev:Man vill ju gärna hjälpa till![]()
Kapten Blåskägg skrev:2039966Massagekungen från Tierp![]()
Kan ju inte finnas ett enda tjix som tackar nej.![]()
Kerplunk skrev:2042133Nä, ett sånt erbjudande går ju bara inte att tacka nej till. Och sjävklart filmar vi alltihop, blir lite Big Brother över det hela. Två främmande människor instängda på ett hotellrum.
Det kan ju bara sluta på två sätt. Antingen så går vi varandra på nerverna och någon av oss råkar jävligt illa ut (förmodligen Jonathan...) eller också uppstår sweet löööve.
Underhållande för tittarna lär det ju bli i vilket fall. En given succé helt enkelt!
![]()
Jonathan skrev:2042203Dåså, jag upprepar; när kan jag hämta dig ?
Kia skrev:2036407Ååå varför kör du runt på en ubergrym hoj då???Bara nyfiken....
![]()
Jonathan skrev:2042203Dåså, jag upprepar; när kan jag hämta dig ?![]()
Förresten, jag är jettestarK![]()
Kerplunk skrev:2042429Hämta upp mig på fredag efter jobbet...![]()
Du är säkert jättestark men du har inte sett mina karatesparkar, dom är inte att leka med om man säger så...![]()
![]()
Nursey skrev:2037894Ja ja..dra alla med en kam nu bara. Vi är ju alla likadana..vill bara binda ner er..![]()
Specificerad lista kan man ju inte ge, det beror ju på personen man vill ge det till också
G du brukar ju inte vara trångsynt...varför ovan inlägg?![]()
snabbåka skrev:2042248Ring innan jag kanske står i duschen,mest för din skull då du inte gillar smutsiga "grejer" !
![]()
Kerplunk skrev:2042429Hämta upp mig på fredag efter jobbet...![]()
Du är säkert jättestark men du har inte sett mina karatesparkar, dom är inte att leka med om man säger så...![]()
![]()
Jonathan skrev:2042461
Lätt. Vart jobbar du ?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|