Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VidrigtAleksander skrev:
Aleksander skrev:
Aleksander skrev:
Oddjob skrev:vaaarfööör?![]()
Nursey skrev:Fast nu var det ju inte flickor HAN ville ha..![]()
![]()
Kerplunk skrev:Åh, fy fan...![]()
Tack för den, kommer aldrig våga titta innanför byxorna på en kille igen...![]()
Kia skrev:Skämt eller inte, fy fan va vidrigt... Glad att man inte är kille...![]()
Kerplunk skrev:Men alltså, tänk om man tror sig ha hittat mannen i sitt liv och så drar han fram den där när det är dags för lite rajtantajtan...vad gör man?![]()
Nä usch, jag tror jag drabbats av snoppfobi.![]()
Kerplunk skrev:Men alltså, tänk om man tror sig ha hittat mannen i sitt liv och så drar han fram den där när det är dags för lite rajtantajtan...vad gör man?![]()
Sit on his face, and say how much you love him..Kerplunk skrev:Men alltså, tänk om man tror sig ha hittat mannen i sitt liv och så drar han fram den där när det är dags för lite rajtantajtan...vad gör man?![]()
Dee_cati skrev:Man kan väl inte ha hittat människan i sitt liv INNAN man knu**at!!? Eller gör du det först på bröllopsnatten![]()
Kerplunk skrev:Nu skrev jag ju iof TROR sig ha hittat mannen i sitt liv. Men visst fan kan man väl ha hittat den rätte även om man inte haft sex? Visst, sex är roligt men jag skulle ju knappast dumpa en kille som i övrigt är perfekt om det nu visar sig inte fungera till 100% i sängen. Kanske bara är jag som är konstig...![]()
Kia skrev:Sex är för mig en jätte viktig del i ett förhållande. Skulle nog inte kunna tänka mig att dela mitt liv med nån som det inte funkar med i sängen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |