Hej är det någon som har någon erfarenhet av att häva köpet eller på annat sätt få ett annat Ex. än den man köpt pga att de exemplaret man fick va ren skit?
nyligen köpt en fabriksny hoj som jag fått stopp med 4 gånger på 6 åkdagar
första 2 gångerna var de tändkablar som lossnade.
3e tillfället så frösvann all ström för att batterikabeln inte var åtdragen.
4e gången så lyser oljelampan när jag startade cycklen trots olja i enligt där man mäter av.
till detta så går den orent på låga varv och variende varvtal fårn 1500-4500 på tomgång.
att inte ens kunna ta sig in till butiken för å få insprutet inställt för att oljelampan tänds var sista droppen jag behövde. nu vill jag inte ha detta måndagsexemplar längre.
Någon som har erfarenhet ang. mängden fel eller liknande för häva köp eller kräva annat exemplar där saker å ting e fastskruvat å fungerar?
nyligen köpt en fabriksny hoj som jag fått stopp med 4 gånger på 6 åkdagar
första 2 gångerna var de tändkablar som lossnade.
3e tillfället så frösvann all ström för att batterikabeln inte var åtdragen.
4e gången så lyser oljelampan när jag startade cycklen trots olja i enligt där man mäter av.
till detta så går den orent på låga varv och variende varvtal fårn 1500-4500 på tomgång.
att inte ens kunna ta sig in till butiken för å få insprutet inställt för att oljelampan tänds var sista droppen jag behövde. nu vill jag inte ha detta måndagsexemplar längre.
Någon som har erfarenhet ang. mängden fel eller liknande för häva köp eller kräva annat exemplar där saker å ting e fastskruvat å fungerar?