Vad kostar ett race för dig?

:mad: 15 minuter vingel-kval på torra gamla slicks i regn :mad:

Dessutom har Sugo inte ens tittat på ratbajken efter armcosyningen :gnissla

Du måste inse att du har hamnat i fel team, du får åka rec med mig..

JAAAAA!!!

[Hugo dansar seger-jigg]

Psst...Slut med helgjobb så I´m all your´s under 2008 :D

Hmmm.... jag har en del nya idéer. Ska handla tillbehör på järnhandeln först. :tuttar
 
Last edited:
Eftersom du precis som jag bor i rätt del av Sverige så blir bränslekostnaden rätt så hög. Mitt tips blir att antingen hitta någon att samåka (kan vara helt omöjligt eftersom vi är inte så många lappjävlar som kör RR) med eller skaffa sig ett transportfordon som går relativt billigt. Sedan måste du tänka på att det går bort fler dagar för oss som har lite mil till banan inget som kostar men ett kännbart inkomstbortfall. I övrigt är det ganska lätt att räkna ut vad det kostar, det hela beror på vilken ambitionsnivå du vill ligga på. :)

Du har ju alltid möjligheten att ta med torkat renkött och hjortronsylt å sälja på banan. Då kan du ju reducera förlusten.
 
Men du kanske menar att ett ERF inte enbart avgörs på banan och därför inte är ett race?
Jag menade att det måste vara upp till var och en att avgöra vad som ger mest för pengarna. 10.000:- för en helg med 1 sprintrace kanske är mer värt för någon än 3.000:- för ett ERF.
Om man är kass på att starta så kan man ju köra andra eller tredje stint :tungan
Om det nu blir några såna, betala ett par tusen utan att få rejsa en meter kanske har sin tjusning ;)
 
Last edited:
Jag menade att det måste vara upp till var och en att avgöra vad som ger mest för pengarna. 10.000:- för en helg med 1 sprintrace kanske är mer värt för någon än 3.000:- för ett ERF.
Om det nu blir några såna, betala ett par tusen utan att få rejsa en meter kanske har sin tjusning ;)
:mad: Har ju bara hänt en enda gång:mad:
 
Det är helt ok att vara med och betala vurpkontot om piloten i fråga kan prestera något som liknar bra varvtider, men Vurp-Sugo behärskar den svåra konsten att vurpa trots mediokra varvtider, dock brukar hojen sällan gå sönder speciellt mycket, det blir mest lite smårepor på kåporna när han välter inåt i kurvan pga för låg fart.

Sölis däremot är snabb som en vessla och mular stenhårt när han går omkull :yoparty


Ni verkar stötta varandra till 100% i erat lag och inga tråkningar förekommer i över huvud taget:D
 
Hmmm.... jag har en del nya idéer. Ska handla tillbehör på järnhandeln först.

Äntligen ska du förstärka ramen så att den klarar hela säsongen 2008, glöm inte att skaffa ett lager med gafflar och pansarkåpor.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top